![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken är den bästa CPU för spel från vad i'v läsa q6600 faktiskt slighly värre än en e6600 uppåt på spel så vad är det bästa.
| |||
| |||
| vad din budget lol Jag gick för e6750, £ 116 från dabs.co.uk. Likaså priser på andra webbplatser. 2,66 GHz, 1333FSB, 4MB cache. jag dont tänka quad borrkärnor är optimerad alls i spel i alla fall, så går duell kärna, ITL spara £ 60. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej upp Necromancier. Ja, skulle vara tvungna att komma överens, det enda spel jag känner till som fungerar med alla fyra kärnor på en Quad CPU är Flight Sim X, och först efter ett plåster.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Athlon 64x2 6000 +
| |||
| |||
| skulle e6850 vara det bästa |
|
| |||
| |||
| Det är den snabbaste (alltså den bästa) CPU på lager hastigheter. Och med tanke på core2 arkitektur har gång på gång ha visat sig, MHz för MHz, torka av golvet med AMD: s processorer då jag också säga att det är bättre än nuvarande AMD-chip. Men om du tar överklockning i det då jag fortfarande måste säga X6800 eftersom det är upplåst multiplikator och det bara går något långsammare (MHz) än E6850 på lager. Funderar du på det lite mer men jag räkna med ett anständigt mobo, med anständiga spänningar kan du se 4 + GHz från en E6850.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| min budget är £ 200 max för chip. |
|
| |||
| |||
| Jag beslutar mellan E6750 och Q6600. Det verkar som just nu duon är vägen att gå, men naturligtvis med tiden med quad core-processorer kommer att träda i funktion. Jag tror för framtida proofing Quad borrkärnor är rätt väg att gå. Även om Quad core körs i samma läge som duo det bara vara något långsammare, till den punkt där du brukar meddelande. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp: Gaming Rigg? Budget gaming rig im få för $ 900 | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 3 mars 2009 19:36 |
| Spel dator | Sc0ttY07 | General Hardware Chat | 35 | 24 juli 2008 21:12 |
| Vill du köpa ett spel PC | electrik91 | General Hardware Chat | 8 | 15 januari 2008 15:59 |
| Den $ 500 spelande Rigg. . . | clintondavidn | General Hardware Chat | 4 | 11 sep 2007 10:43 |
| Gaming Rigg | c master | General Hardware Chat | 12 | 9:e sep 2007 12:53 |
| Thread Tools | |
| |