mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Gigabyte GA-35.-DS3 Bundkort overclocking - har brug for hjælp

Reply

Thread Tools
Old 2 februar 2008, 05:49
Ny Medlem Gruppen

Default Gigabyte GA-35.-DS3 Bundkort overclocking - har brug for hjælp

Hej alle, jeg først for nylig meldt sig til dette forum, og det virker meget fint. Anyways jeg virkelig brug for hjælp med overclocking Jeg er ny på det aldrig gjort det før, men jeg har overclocked mit grafikkort som var forholdsvis let. Jeg har en Intel E6750, der er i 2.66Ghz. Nu ved jeg indtaste BIOS og jeg går til det område, hvor du (jeg tror ikke sikker) kan ændres CPU'en ur ratio. Nu er jeg ikke sikker på, om dette er hvad du overclock med, og jeg har virkelig ikke meget af en idé om, hvordan man overclock CPU'en. Nogen behage hjælp mig jeg er virkelig opsat på at overclock. Nogen har med mit bundkort ville hjælpe et parti, fordi så kan jeg vedrører BIOS.

Tak!
Old 2 februar 2008, 06:36
Donor-Gruppen

Nej, du skal bruge for at ændre FSB, ikke en "ratio" (dette styrer hvordan CPU og RAM er knyttet til hinanden, lad det stå alene). Løft FSB i 5-10mhz stigninger indtil du ikke kan starte Windows, så genstart og tage dem ned og gentag, indtil du er så høj, som du kan. Du kan op mærkespænding med små mængder for at få bedre overclocks.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2 februar 2008, 16:24
Donor-Gruppen

men husk, varme er ikke den store dræber i overclocking, upping driftsspændinger det. det er meget farligt, men med Core 2 duos, du smuk mange aldrig behøver at gøre. hvad hastighed er din RAM? du kun lavere forholdet, fordi når du op FSB du ram hastigheder i MHz gå op, (dens også overclocking RAM), og du bruger forholdet til lavere RAM-hastigheder, så du ikke skader dem, når overclocking.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 2 februar 2008, 17:59
Donor-Gruppen

Nå, upping mærkespænding gør skabe varme. : p Men ja, det er det væsentlige korrekte.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 2 februar 2008, 21:54
Ny Medlem Gruppen

Så jeg rejser forsiden bus. Hvor ville jeg være i stand til at finde denne i BIOS? (Jeg kender de fleste af jer ville have forskellige bundkort) Hvor ville være den mest almindelige?
Old 3 februar 2008, 01:53
Ny Medlem Gruppen

ok im stadig virkelig forvirret .... Jeg fandt denne ting i BIOS kaldes CPU vært frekvens, ændrer jeg det? og også i couldnt finde noget under front side bus, der kunne være øget
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.