vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Gigabyte GA-P35-DS3 Emolevy overclocking - tarvitsevat apua

Reply

Thread Tools
Old 2 helmikuu 2008, 05:49
Uusi Jäsen

Default Gigabyte GA-P35-DS3 Emolevy overclocking - tarvitsevat apua

Hei kaikki Olen vasta äskettäin allekirjoittaneet tämän foorumin ja se näyttää todella hyvältä. Anyways Olen todella tarvitsevat apua overclocking I'm uutta se ei koskaan tehnyt sitä aikaisemmin, mutta olen Kokonaispistemäärä minun näytönohjain, joka oli melko helppoa. Olen Intel E6750, joka on 2,66 GHz. Nyt astun BIOS ja siirryn alueella, jossa sinulle (mielestäni ole varma) voi muuttaa suorittimen kello suhde. Nyt en ole varma, jos tämä on mitä overclock kanssa, ja olen oikeastaan ole paljon idea siitä, miten overclock suorittimen. Joku ystävällisesti auttaa minua Olen todella halukas overclock. Joku minun emolevyn auttaisi paljon, koska silloin voin liittyä BIOS.

Kiitos!
Old 2 helmikuu 2008, 06:36
Rahoittajien ryhmän

Ei, sinun täytyy muuttaa FSB, ei "suhde" (tämä ohjaa suorittimen ja RAM liittyvät jättää yksin). Nosta FSB vuonna 5-10mhz lisäystä kunnes et voi käynnistää Windows sitten uudelleen ja ottaa ne alas ja toista kunnes olet niin suuri kuin voit. Voit esiin jännitteet on pieni määrä on parempaa overclocks.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2 helmikuu 2008, 16:24
Rahoittajien ryhmän

mutta muistakaa, kuumuus ei ole suuri kuolinsyy overclocking, upping jännitteet sitä. , joka on erittäin vaarallinen, mutta ydin 2 duos, melkein ei koskaan tarvitse tehdä niin. mikä nopeus on RAM-muistia? te vain alemman suhde koska kun esiin FSB olet ram nopeuksia MHz mennä, (sen myös overclocking RAM) ja käytät suhde alentaa RAM nopeuksilla niin, ettet vahingoittaa niitä kun overclocking.

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 2 helmikuu 2008, 17:59
Rahoittajien ryhmän

No, upping että jännitteet tekee luoda lämpöä. : p Mutta kyllä, se on pääosin oikea.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 2 helmikuu 2008, 21:54
Uusi Jäsen

Joten nostaa etupuolelle bussilla. Mistä voin löytää tämän BIOS? (Tiedän, suurin osa teistä on erilaisia emolevyt) Jos olisi yleisin?
Old 3 helmikuu 2008, 01:53
Uusi Jäsen

ok im edelleen todella sekava .... Löysin tämän asian BIOS kutsutaan CPU vastaanottavan taajuus, voin muuttaa sitä? ja myös i couldnt löytää mitään nojalla etupuolelle bussit että voitaisiin lisätä
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Joka Ram Pitäisikö minun ostaa My I5 P55m-ud2 Gigabyte Bong CPUs, Emolevyt & RAM 1 9 marraskuu 2009 06:26
Gigabyte IRAM-arvoinen sitä vai ei? cheesepuff Rautatavaran Chat 6 25 Jul 2009 13:25
NZXT tai Gigatavu Aurora 570? harryc Kotelot & Virtalähteet 2 30. toukokuuta 2008 14:03
Gigabyte GA-P35-DS3 overclocking auttaa codymackay CPUs, Emolevyt & RAM 2 16th Feb 2008 02:20
Gigabyte Aurora Hopea pete21 Kotelot & Virtalähteet 6 14. Jan 2008 00:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.