mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Gigabyte GA-P35-DS3 moederbord overklokken - hulp nodig

Reply

Thread Tools
Old 2 februari 2008, 05:49
Nieuw Lid Fractie

Default Gigabyte GA-P35-DS3 moederbord overklokken - hulp nodig

Hey iedereen Ik pas onlangs aangemeld voor dit forum en het lijkt erg aardig. Anyways ik echt wat hulp nodig met overklokken Ik ben nieuw in dit nog nooit gedaan, maar ik heb overclocked mijn grafische kaart, die was vrij eenvoudig. Ik heb een intel E6750 die op 2,66. Nu ik de BIOS en ik ga naar het gebied waar je (denk ik niet zeker) kan veranderd de CPU klok ratio. Nu ik ben niet zeker of dit is wat je met overklokken en ik echt niet veel van een idee over hoe overklokken van de CPU. Someone please help me ik ben heel veel te overklokken. Iemand met mijn moederbord zou een grote hulp, want dan ik kan betrekking hebben op het BIOS.

Bedankt!
Old 2 februari 2008, 06:36
Donor Groep

Nee, moet u de FSB, en niet een "verhouding" (deze bepaalt hoe de CPU en RAM zijn gekoppeld, laat het alleen). Verhoog de FSB in het 5-10MHz stappen totdat u niet kunt opstarten van Windows en vervolgens opnieuw opstarten en ze naar beneden en herhaal tot je zo hoog als je kunt. U kunt de spanning bij kleine bedragen om beter overclocks.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2 februari 2008, 16:24
Donor Groep

maar vergeet niet, warmte is niet de grote killer in overklokken, upping spanningen is. dat is heel gevaarlijk, maar met Core 2 duo's, je vrijwel nooit nodig om dat te doen. welke snelheid is je RAM-geheugen? u alleen lager de ratio, want als je de FSB je RAM-snelheden in MHz omhoog gaan, (haar ook overklokken de RAM) en je gebruik maken van de verhouding tot een verlaging van het RAM-snelheden, zodat u geen schade toebrengen aan hen bij het overklokken.

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old 2 februari 2008, 17:59
Donor Groep

Nou, upping de spanningen doet creëren van warmte. : p Maar ja, dat is in wezen correct is.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 2 februari 2008, 21:54
Nieuw Lid Fractie

Dus ik verhogen de front side bus. Waar zou ik kunnen vinden in de BIOS? (Ik weet dat de meeste van jullie zou hebben verschillende moederborden) Waar zou de meest voorkomende?
Old 3 februari 2008, 01:53
Nieuw Lid Fractie

ok im nog echt in de war .... Ik vond dit ding in de BIOS genaamd CPU host frequentie, doe ik dat? en tevens i couldnt vinden onder front side bus die zou kunnen worden verhoogd
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.