μικρότερο μετοχοποίηση

Magazine
Go Back   Computer Juice > Εξοπλισμός Υπολογιστών > Επεξεργαστές, Μητρικές & RAM

Register

Reply

Εργαλεία Θέματος
Old 9 Φεβρουαρίου 2008, 23:37
Νέο Μέλος Ομάδα

Γεια σας, Χρειάζομαι βοήθεια για την εξεύρεση της cpu overclocking μέρος στο BIOS. Είμαι ακόμη αρχάριος με τους υπολογιστές, μόνο το πρώτο μου οικοδομήσουμε χτισμένη 2 μήνες πριν. Τέλος πάντων κάποια πράγματα θα μπορούσαν να μου πει τι είναι να αυξήσει, τι να κάνουμε, και όπου συνήθως είναι. Κάποιος μου με πλοίο ή άλλο παρόμοιο από gigabyte θα είναι μια τεράστια βοήθεια.
Old 10 Φεβρουαρίου, 2008, 01:18
Ομάδα Δωρητών

Βρείτε την μπροστινή πλευρά λεωφορείο (FSB) και να αυξήσει τον έλεγχο αυτό. Αυτό θα είναι υπό CPU επιλογές κάποιου είδους. Αύξηση από 10MHz μέχρι να παγώσει μέχρι / μπορώ να σου φορτίο σε παράθυρα τότε να μειώσει ξανά τα υψηλότερα σταθερή ρύθμιση, εκτελέστε ένα video game ή κάτι τέτοιο και να δούμε αν η λειτουργία διακοπεί, αν δεν congrats έχετε OC'd, μόνο αν δεν κρατήσει μέχρι τη στήριξη προβλέπεται το σταθερό.
"Αγαπούσα τον P182 τόσο πολύ που, όταν η γυναίκα μου και το σύστημα είχε όλα τα θορυβώδη και τα οποία είναι απαραίτητα όλα τα είδη καθαρισμού, έχω αγοράσει το ένα. Έπειτα, όταν ήθελα μια γάτα, εγώ αγόρασα ένα P182. Το P182 δεν είναι από μόνη της μια γάτα, αλλά εξακολουθεί να είναι μια εξαιρετική αγορά. "

Το σύστημά μου: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Motherboard:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
Μνήμες:
2GB Patriot Extreme Performance
Κάρτα γραφικών (ες):
PNY 8800GTS 320MB
Κάρτα Ήχου:
Sound Blaster Xtremegamer 7,1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optical Drive (s):
2x SATA
Υπόθεση / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Ψύξη:
4x-120 χιλιοστά Yate Loon + 200 χιλιοστών κορυφή
Network / Internet:
Qwest
Monitor (ες):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 16 Φεβρουαρίου 2008, 02:20
Μέλος Ομάδα