![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg var tanker om at opgradere mit bundkort til at støtte det nye grafikkort jeg havde tænkt mig at købe et Radeon HD 4850, og havde et spørgsmål. Ville det være mere værd i det lange løb at købe et bundkort med PCI-E 2.0, men med krydsild støtte, eller et bundkort med PCI-Express 2.0, men ikke krydsild support? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hverken virkelig betyder noget. Bare få en P45.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| CPU Upgrade Advice venligst. | højtstående øjeblik | CPU, bundkort og RAM | 8 | 8 august 2009 08:02 |
| Upgrade rådgivning nødvendig | Isaac appiah | General Hardware Chat | 2 | 10. jun 2009 14:24 |
| Upgrade rådgivning | CE Jones | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 23. maj 2008 18:01 |
| Upgrade Advice | JonniBravo | General Hardware Chat | 10 | 5 februar 2008 17:38 |
| Råd om en opgradering | Plusi | General Hardware Chat | 4 | 13 oktober 2007 14:02 |
| Thread Tools | |
| |