![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg tenkte på å oppgradere mitt hovedkort å støtte det nye grafikkortet jeg skulle kjøpe et Radeon HD 4850, og hadde et spørsmål. Vil det være mer hensiktsmessig i det lange løp å kjøpe et hovedkort med PCI-E 2.0, men med Crossfire-støtte eller et hovedkort med PCI-Express 2.0, men ingen Crossfire støtte? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verken virkelig gjelder. Bare få P45.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| CPU Upgrade Advice Ver. | senior øyeblikk | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 8 august 2009 08:02 |
| Oppgrader råd trengs | Isaac appiah | General Hardware Chat | 2 | 10 juni 2009 14:24 |
| Oppgrader råd | CE Jones | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 23 mai 2008 18:01 |
| Oppgrader Advice | JonniBravo | General Hardware Chat | 10 | 5 feb 2008 17:38 |
| Råd om en oppgradering | Plusi | General Hardware Chat | 4 | 13 oktober 2007 14:02 |
| Thread Tools | |
| |