![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag tänkte uppgradera mitt moderkort för att stödja det nya grafikkortet jag tänkte köpa, ett Radeon HD 4850, och hade en fråga. Skulle det vara mer lönsamt i längden att köpa ett moderkort med pci-e 2.0 men med Crossfire stöd, eller ett moderkort med PCI-Express 2.0, men inget Crossfire stöd? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varken verkligen frågor. Bara få en P45.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| CPU Upgrade Råd Snälla. | ledande ögonblick | Processorer, moderkort & RAM | 8 | 8 augusti, 2009 08:02 |
| Uppgradera rådgivning behövs | Isaac Appiah | General Hardware Chat | 2 | 10 juni 2009 14:24 |
| Uppgradera råd | CE Jones | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 23 maj 2008 18:01 |
| Uppgradera Råd | JonniBravo | General Hardware Chat | 10 | 5 februari 2008 17:38 |
| Råd om en uppgradering | Plusi | General Hardware Chat | 4 | 13 oktober 2007 14:02 |
| Thread Tools | |
| |