![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lige købt 2 2900xt's for € 100 og hvad de skal sætte dem til god brug, men ikke har et bord, Jeg får en E6420 for € 50 i næste uge Så Er der nogen kender et godt Socket 775 krydsild overclockers bundkort? Thanks in advance for forslag
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Besluttet at gå til BIOSTAR TPower I45
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ligner et godt valg, en hurtig Google har sagt, at det gør godt overclocking. Lad os vide, hvordan du komme videre med det
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Overclocking E8400 Suggestions | clearerror | CPU, bundkort og RAM | 1 | 16 juni 2009 11:24 |
| Crossfire Spørgsmål | MaxWilson | Grafikkort & Monitors | 4 | 14. maj 2008 00:12 |
| SLI / CrossFire | Deezer | Cases & Strømforsyninger | 2 | 4 februar 2008 21:07 |
| Nye AMD-processor på Gigabyte MoBo,, forslag og hjælpe please. | pcbutter | CPU, bundkort og RAM | 4 | 17 januar 2008 06:28 |
| SLI eller CrossFire? | cheesewheels99 | Grafikkort & Monitors | 4 | 1 januar 2008 16:52 |
| Thread Tools | |
| |