![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... det var den nøjagtige stick, der var blevet i computeren, da dagen dot når jeg byggede det. Så det er ikke en dual-kanal udstedelse eller enkelt-kanal, fordi en dag, hvor det netop besluttet at kun genkende halvdel. Så jeg gik fra 512 MB til 256 MB, hvilket i praksis - det er min HD maskine også. Jeg gik hen og købte en ny stick (Hynix DDR400 1GB), og hvor meget får jeg, når jeg fyre op i systemet ... halv igen. Forsøgte en anden stick, alle stokke i forskellige slots og endnu ikke gå. Mærkeligt, CPU-z erkender 1GB Hynix DDR400 RAM (så det er helt sikkert gør sit arbejde), men den BIOS og Windows genkender kun 512 MB. Hvad gør Ubuntu og Knoppix. Jeg brugte Memtest86 og det sagde der ikke var nogen fejl eller problemer. Alle sticks blev forsøgt på nøjagtig samme setup andre steder, og de finder 1GB. Så det næste spørgsmål er, hvorfor? Har bord blive ødelagt? For the record, er det en Gigabyte 848p bord og Hynix RAM (den nye, hvis du ikke meddelelse) - den originale var Corsair RAM. Jeg har aldrig set dette problem andre steder, og at dømme fra folk, jeg har talt med ... de ikke synes at have set problemet enten! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad OS du bruger? derefter igen i dont se, hvorfor den eneste læsning 512 Jeg havde et problem med at læse 4GB, kun for at finde ud af vista kan kun læse 3 GB men jeg tror, det kan ABIT forskellige
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har dit bundkort har om bord på video?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Prøv at gå ind i BIOS og et sted i dette morads kan du finde en mulighed for ikke at gøre en hurtig start, eller en mulighed for at gøre en fuldstændig hukommelse check. Du ønsker måske at se på, hvor meget den BIOS rapporterer også. Genstart og (efter at have ventet en evighed) se, om det løser det. Hvis det gør, skifte tilbage til hurtig start. Er m / b gammel nok til brug for en ny CMOS batteri?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger XP Media Center 2005. Vista understøtter 3.14GB eller noget i den retning for 32bit. Mit bord har ikke ombord video (Jeg har den P model, jeg model er integreret). Jeg vil prøve hvad Mike har foreslået for at få det fulde hukommelse check. Ville de fleste BIOSes efter 2003-2004 har det - og jeg netop monteret et nyt batteri så sent som i december. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg vil tage et kig senere. Tak for din hjælp - jeg vil fortælle dig, hvordan jeg fik den. |
|
| |||
| |||
| Alrighty, jeg endelig fået omkring at det - bare kontrolleres omkring 20 minutter siden, og der er ikke nævnt nogen steder i en Fast Start eller Fuld Memory Check overhovedet. Alle andre ideer? Jeg er frisk ud undtagen købe et nyt bord, men de er ophørt aldre siden. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Vi havde to HP Omnibooks i fortiden, og en havde nøjagtig samme problem, men kun i et slot, og jeg aldrig nået til bunds i det, fordi den anden slot og andre bærbare var fint. Jeg sætter det ned til hardware fejl.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HDD til tider ikke kan påvises ved bundkortet | lauz006 | Drives & flytbare medier | 2 | 15 juni 2009 02:37 |
| Er der sådan noget som en halv Anstændigt halv højde Grafikkort? | mctw | Grafikkort & Monitors | 5 | 3 april 2009 15:54 |
| Low Profile / halv størrelse / Half Height PCI Grafikkort | tomthedrummer1992 | Grafikkort & Monitors | 5 | 16 februar 2009 09:00 |
| Rapporteret Memory Er Ikke Match Beløb af Installed Memory | weedan_ash | CPU, bundkort og RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Acer laptop Mærkeligt Frysning | chrisleech11 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 19 | 5 februar 2008 10:04 |
| Thread Tools | |
| |