vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Half-muisti vain havaitaan ... mutta kumma kyllä ....

Reply

Thread Tools
Old 23 tammikuu 2008, 06:12
Uusi Jäsen

... tämä oli tarkka kiinni, että olisi ollut tietokone, koska päivä dot kun rakensivat sen. Joten se ei ole kaksi-kanava myöntämisen tai yhden kanavan, koska yksi päivä se vain päätti vain tunnista puoli.

Joten menin alkaen 512MB ja 256MB, voimassa - se on minun HD kone samoin. Menin ja ostin uuden kiinni (Hynixillä DDR400 1GB) ja kuinka paljon saan kun palo järjestelmän perustamiseksi ... puoli uudelleen. Yritti toisen kiinni, kaikki sauvat eri lähtö-ja saapumisajat ja silti ei mennä. Outoa, CPU-z tunnustaa 1GB Hynixin DDR400 RAM (niin se varmasti tekee työtä), mutta BIOS ja Windows tunnistaa vain 512 Mt. Kuten Ubuntu ja Knoppix.

Käytin Memtest86 ja se sanoi, ei ole virheitä tai ongelmia. Kaikki sauvat olivat yrittäneet täsmälleen samat asetukset muualla, ja ne toteavat, 1GB. Jotta seuraava kysymys on, miksi? Onko aluksella vioittua? Pöytäkirjaa varten, se on Gigabyte 848p aluksella ja Hynixin RAM (uusi, jos et ole huomautus) - alkuperäinen oli Corsair RAM-muistia.

Olen nähnyt tämän ongelman muualle ja päätellen ihmiset Olen puhunut ... ne eivät näytä nähneet ongelmaa joko!
Old 23 tammikuu 2008, 06:21
Rahoittajien ryhmän

mitä OS Käytätkö?

sitten taas i dont miksi sen ainoa käsittely 512

Minulla oli ongelma käsittelyssä 4GB, vain selvittää näköala voisi vain lukea 3gb

mutta uskon, että tämä voi olla ABIT eri

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 23 tammikuu 2008, 06:22
Rahoittajien ryhmän

Onko emolevy on-board video?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 23 tammikuu 2008, 06:22
Rahoittajien ryhmän

Kokeile Syventymättä BIOS ja jossain että suo saatat löytää vaihtoehto ei tehdä nopeasti aloittaa, tai mahdollisuus tehdä täydellinen muisti tarkistaa. Voit tarkastella, kuinka paljon BIOS raportoi myös.

Käynnistä uudelleen ja (kun odottaa yksi ikuisuus) katso jos se korjaa sen. Jos se tekee, muuttaa takaisin nopeasti aloittaa.

Onko m / b tarpeeksi vanha tarvitaan uusi CMOS akku?

Old 23 tammikuu 2008, 06:28
Uusi Jäsen

Olen käyttäen XP Media Center 2005. Vista tukee 3.14GB tai jotain että 32bit.

Oma aluksella ei ole laivalla video (olen P-malli, I malli on integroitu).

I'll kokeilla mitä Mike on ehdottanut koko muistin tarkistaa. Olisiko kaikkein BIOSit jälkeen 2003-2004 on se - ja olen juuri asennettu uusi akku vasta joulukuussa.
Old 23 tammikuu 2008, 06:34
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by drewhiggins View Post
Olen käyttäen XP Media Center 2005. Vista tukee 3.14GB tai jotain että 32bit.

Oma aluksella ei ole laivalla video (olen P-malli, I malli on integroitu).

I'll kokeilla mitä Mike on ehdottanut koko muistin tarkistaa. Olisiko kaikkein BIOSit jälkeen 2003-2004 on se - ja olen juuri asennettu uusi akku vasta joulukuussa.
Oma vuotias Q35 kannettava tietokone on se, dunno noin työpöytiin mutta luulisin niin.

Old 23 tammikuu 2008, 06:37
Uusi Jäsen

Otan tarkastella myöhemmin. Kiitos avustasi - Otan sinuun tiedä miten tulimme.
Old 26 tammikuu 2008, 05:57
Uusi Jäsen

Alrighty sain vihdoin sai noin siihen - vain tarkastetaan noin 20 minuuttia sitten, ja siellä ei mainita missään, että Fast Start tai Koko Memory Check lainkaan. Muita ideoita? Olen tuore pois paitsi ostaa uuden johtokunnan, mutta ne on lopetettu ajat sitten.
Old 30 tammikuu 2008, 05:52
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by drewhiggins View Post
Alrighty sain vihdoin sai noin siihen - vain tarkastetaan noin 20 minuuttia sitten, ja siellä ei mainita missään, että Fast Start tai Koko Memory Check lainkaan. Muita ideoita? Olen tuore pois paitsi ostaa uuden johtokunnan, mutta ne on lopetettu ajat sitten.
Oletan, sinulla on jo uusin firmware osaksi BIOS? Ehkä uudelleen vilkkumaton se jog sen muisti! Dunno mitä ehdottaa lisäksi, että se on melko outoa ongelma.

Meillä oli kaksi HP Omnibooks jo aiemmin ja yksi oli täsmälleen sama ongelma, mutta vain yhdellä slot, ja en ole koskaan päässyt pohjaan, että koska muita slot ja muut laptop olivat kunnossa. Esitin sen alas laitteiston vika.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.