![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... was dit de juiste stok, die was in de computer sinds dag stip toen ik gebouwd. Dus het is niet een dual-channel afgifte of eenkanalige omdat het gewoon een dag besloten om slechts de helft. Dus ik ging van 512 naar 256, in werking - het is mijn HD-machine als goed. Ik ging en kocht een nieuwe stick (Hynix DDR400 1GB) en hoeveel krijg ik als ik brand het systeem ... half opnieuw. Geprobeerd een andere stok, alle stokken in verschillende slots en nog niet gaan. Vreemd, CPU-z erkent 1GB Hynix DDR400 RAM (dus het is zeker zijn werk doet), maar het BIOS en Windows herkent slechts 512MB. Net als Ubuntu en Knoppix. Ik gebruikte Memtest86 en hij zei dat er geen fouten of problemen. Alle stokken werden berecht op precies dezelfde setup elders, en ze vinden 1GB. Dus de volgende vraag is, waarom? Heeft de raad raken? Voor de goede orde, het is een Gigabyte 848p boord en Hynix RAM (de nieuwe in het geval u geen bericht) - het origineel is Corsair RAM. Ik heb nooit gezien dat dit probleem elders, en het beoordelen van mensen die ik heb gesproken ... ze lijken niet te hebben gezien dat het probleem! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| welk OS je gebruikt? daarna weer i dont zien waarom haar enige lezing 512 Ik had een probleem van de lezing 4gb, alleen om uit te vinden vista alleen kon lezen 3Gb maar ik denk dat dit kan worden abit verschillende
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft uw moederbord hebben on-board video?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Probeer te gaan op de BIOS en ergens in dat moeras vind je een optie niet om een snelle start, of een optie om een volledige geheugen controleren. U kunt ook kijken naar hoeveel het BIOS is de rapportage ook. Herstart en (na een eeuwigheid wachten) te kijken of het probleem hiermee is opgelost. Als dat zo is, terug te snelle start. Is de M / B oud genoeg om een nieuwe CMOS-batterij?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik XP Media Center 2005. Vista ondersteunt 3.14GB of zoiets voor 32bit. Mijn bord heeft geen onboard video (Ik heb de P-model, de I-model is geïntegreerd). Ik zal proberen wat Mike heeft voorgesteld voor het volledige geheugen controleren. Zou de meeste BIOS na 2003-2004 hebben zij - en ik net een nieuwe batterij voorzien pas in december. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik neem een kijkje later. Bedankt voor uw hulp - Ik laat het u weten hoe ik over. |
|
| |||
| |||
| Oke, ik heb eindelijk rond is - net gecontroleerd ongeveer 20 minuten geleden en er is geen melding gemaakt van een overal Fast Start of Full Memory Check op alle. Elke andere ideeën? Ik ben vers uit, behalve het kopen van een nieuwe raad, maar ze zijn leverbaar leeftijden geleden. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
We hadden twee HP Omnibooks in het verleden en had precies hetzelfde probleem, maar slechts in een sleuf, en ik ben nooit naar de onderkant van dat, omdat de andere sleuf en andere laptop waren prima. Ik breng het naar beneden tot hardware storing.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HDD soms niet kunnen worden herkend door het moederbord | lauz006 | Drives & Removable Media | 2 | 15 jun 2009 02:37 |
| Er is zoiets als een halve waardig halve hoogte grafische kaart? | mctw | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | De 3 april 2009 15:54 |
| Low Profile / Half Size / halve hoogte PCI Graphics Card | tomthedrummer1992 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 16 feb 2009 09:00 |
| Gerapporteerd geheugen komt niet overeen met de hoeveelheid geïnstalleerd geheugen | weedan_ash | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 13 Jan 2009 17:18 |
| Acer laptop Vreemd Bevriezing | chrisleech11 | Laptops, Mobiles & PDA's | 19 | De 5 februari 2008 10:04 |
| Thread Tools | |
| |