![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Som titlen siger, min computer, når jeg først tænder den, indlæser BIOS derefter halvvejs ned den siger: Auto-afsløre USB Mass Storage Devices Enhed # 01 Og det bare hænger på for, hvad der føles evigt indtil endelig Windows XP belastninger (normalt hænger på fra 2 min til tider 5!) Gerne eventuelle hjælpe på sagen! Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du nogen USB-lagringsenheder sluttet?
| |||
| |||
| Hvad gerne et USB-stick eller sådan noget? Eller noget i retning af en mus, joystick osv.? |
|
| |||
| |||
| En USB-lagerenhed er noget i retning af en Memory Stick, ekstern harddisk, iPod ... Dybest set noget, der kan lagre data. |
|
| |||
| |||
| Så vidt jeg ved, en USB-lagerenhed ikke var sluttet på det tidspunkt, boot op. Jeg har en USB memory stick, som jeg bruger fra tid til anden, men jeg har ikke det sluttet under opstart. Tak |
|
| |||
| |||
| Prøv at deaktivere afsløring af sådanne enheder i BIOS. USB Mass Storage enheder der ikke er brug for 99% af boot opsætninger alligevel. |
|
| |||
| |||
| Det virkede. Mange tak |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen. |
|
| |||
| |||
| Hej. Jeg har fået problemer med dette. Men i mit problem, bios detekterer 00 usb masse lagringsenheder fundet og konfigureret ... og intet mere sker ... fra usb ting, jeg har kun sluttet musen. Ved ikke, hvad er der galt med det. Jeg bruger AmiBios på Asus bundkortet M3A32-MVP DELUXE. Ved ikke, hvordan man kan gøre min comp arbejder. Også jeg ikke vide, hvor man kan deaktivere afsløre dem usb lagringsenheder. Alle kan hjælpe mig? PS. Sorry for mit dårlige engelsk:) |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg allerede regnet det ud ... Jeg har løst problemet selv ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min Hp Dx 2390 ikke starter .... det hænger Too! | iseksa1989 | General Hardware Chat | 2 | 6. apr 2009 14:42 |
| Alle USB-enheder uden selvstændig strømforsyning hænger mit system eller gøre systemet kører meget langsomt | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 marts 2009 05:48 |
| Harddisk ikke afsløre | jj110 | Drives & flytbare medier | 3 | 9. nov 2008 13:27 |
| Masse-e-mail med Outlook | atorres0506 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 27 februar 2008 15:06 |
| CD Writer Detektering problem | nithkumar | Drives & flytbare medier | 2 | 15 november 2007 12:32 |
| Thread Tools | |
| |