![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kuten nimikin sanoo, minun tietokone, kun ensimmäisen kerran pidin puolestaan sitä, lataa BIOS sitten puoliksi alas se sanoo: Auto-havaitsemisessa USB Mass Storage Devices Laitteen # 01 Ja se vain jumittuu sitä mikä tuntuu aina siihen asti, Windows XP: n kuormitusta (yleensä jumittuu siitä 2 min joskus 5!) Arvostaisi apua tässä asiassa! Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla USB massamuistilaitteet kytkettynä?
| |||
| |||
| Mitä kuten USB-muistin tai jotain? Tai jotain hiiren, joystickiä jne? |
|
| |||
| |||
| USB-massamuistilaite laite on jotain muistitikulla, ulkoinen kovalevy, iPod ... Periaatteessa mitä tahansa, mikä voi tallentaa tietoja. |
|
| |||
| |||
| Sikäli kuin tiedän, USB-massamuistilaite laite ei ole kytkettynä ajankohtana käynnistyä. Minulla on USB-muisti, joka käyttää aika ajoin, mutta sitä ei ole kytketty aikana start-up. Kiitos |
|
| |||
| |||
| Yritä poistaa havaitsemis tällaisten laitteiden BIOS. USB massamuistilaitteet eivät tarvitaan 99% boot asetukset joka tapauksessa. |
|
| |||
| |||
| Se toimi. Kiitoksia |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut. |
|
| |||
| |||
| Hei. Olen saanut ongelma tästä. Mutta minun ongelma, bios tunnistaa 00 usb massamuistilaitteet löydetty ja määritetty ... eikä mitään muuta tapahdu ... USB-asiat, minulla on vain kytketty hiiri. Etkö tiedä, mitä vikaa. Käytän AmiBios puolesta Asus mainboard M3A32-MVP DELUXE. Etkö tiedä, miten tehdä minun pakoll toimi. Myös En tiedä, mistä poistaa havaita ne usb tallennuslaitteisiin. Kuka tahansa voi auttaa minua? PS. Sorry for my huono englanti:) |
|
| |||
| |||
| Ok i jo tajunnut sen pois ... i ratkaista ongelman itse ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma HP Dx 2390 ei käynnisty .... se roikkuu Too! | iseksa1989 | Rautatavaran Chat | 2 | 6. Huhtikuu 2009 14:42 |
| Kaikki USB-laitteet ilman riippumaton virtalähde jumittuu minun tai tehdä järjestelmästä aikavälillä hyvin hitaasti | Lightfoot | Rautatavaran Chat | 10 | 18th Mar 2009 05:48 |
| Kovalevy ei havaita | jj110 | Drives & Removable Media | 3 | 9. marraskuu 2008 13:27 |
| Massa sähköpostia Outlook | atorres0506 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 27th Feb 2008 15:06 |
| CD Writer Etsitään ongelma | nithkumar | Drives & Removable Media | 2 | 15. marraskuu 2007 12:32 |
| Thread Tools | |
| |