mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Hangt op 'Automatisch detecteren van USB Mass Storage Devices' tijdens het opstarten ...

Reply

Thread Tools
Old 30 augustus 2007, 06:49
Nieuw Lid Fractie

Default Hangt op 'Automatisch detecteren van USB Mass Storage Devices' tijdens het opstarten ...

Zoals de titel al zegt, mijn computer wanneer ik voor het eerst inschakelt, laadt het BIOS dan halverwege het zegt:

Auto-opsporen van USB Mass Storage Devices
Apparaat # 01

En maar hangt gewoon op voor wat voelt als eeuwig totdat uiteindelijk Windows XP lasten (meestal blijft hangen op 2 min tot soms 5!)

Zou stellen alle hulp op de zaak!

Bedankt!
Old 30 augustus 2007, 07:06
Administrator Group

Default Hangt op 'Automatisch detecteren van USB Mass Storage Devices' tijdens het opstarten ...

Heeft u een USB mass storage apparaten aangesloten?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30 augustus 2007, 07:12
Nieuw Lid Fractie

Wat als een USB stick of iets? Of zoiets als een muis, joystick etc?
Old 30 augustus 2007, 07:29
Administrator Group

Een USB-apparaat voor massaopslag is iets zoals een geheugen stick, externe harde schijf, iPod ...

In principe alles dat kan opslaan van gegevens.
Old 30 augustus 2007, 08:59
Nieuw Lid Fractie

Voor zover ik weet, een USB Mass Storage Device was niet aangesloten op het moment van opstarten. Ik heb wel een USB memory stick die ik van tijd tot tijd, maar ik het niet hebt aangesloten bij het starten.

Bedankt
Old 30 augustus 2007, 09:20
Administrator Group

Probeer het uitschakelen van de opsporing van dergelijke apparaten in het BIOS.

USB mass storage apparaten niet nodig zijn voor 99% van de boot setups anyway.
Old 30 augustus 2007, 14:53
Nieuw Lid Fractie

Het werkte. Hartelijk dank
Old 30 augustus 2007, 14:57
Administrator Group

U bent van harte welkom.
Old 22 okt 2008, 13:05
Nieuw Lid Fractie

Hoi. Ik heb met dit probleem ook. Maar in mijn probleem, bios detecteert 00 usb mass storage apparaten gevonden en geconfigureerd ... en niets meer gebeurt ... van usb dingen, ik heb alleen aangesloten muis. Weet niet wat er mis mee is. Ik gebruik AmiBios, op het moederbord Asus M3A32-MVP Deluxe. Weet niet hoe mijn comp werkt. Ook ik weet niet waar het uitschakelen van het opsporen van deze usb-opslagapparaten. Iedereen kan mij helpen?

PS. Sorry voor mijn slechte engels:)
Old 5 november 2008, 11:27
Nieuw Lid Fractie

Ok ik al dacht dat het uit ... ik het probleem zelf ...
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Mijn Hp Dx 2390 Does Not Boot .... het Hangs Too! iseksa1989 Algemeen Hardware Chat 2 De 6 april 2009 14:42
Alle USB-apparaten zonder onafhankelijke stroomvoorziening hangt mijn systeem of het systeem loopt erg traag Lightfoot Algemeen Hardware Chat 10 18 mrt 2009 05:48
Harde schijf niet detecteren jj110 Drives & Removable Media 3 9 Nov 2008 13:27
Massa e-mailen met Outlook atorres0506 E-mail, VoIP & IM Overleg 6 27 feb 2008 15:06
CD Writer Detectiemiddel probleem nithkumar Drives & Removable Media 2 15 nov 2007 12:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.