![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Zoals de titel al zegt, mijn computer wanneer ik voor het eerst inschakelt, laadt het BIOS dan halverwege het zegt: Auto-opsporen van USB Mass Storage Devices Apparaat # 01 En maar hangt gewoon op voor wat voelt als eeuwig totdat uiteindelijk Windows XP lasten (meestal blijft hangen op 2 min tot soms 5!) Zou stellen alle hulp op de zaak! Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u een USB mass storage apparaten aangesloten?
| |||
| |||
| Wat als een USB stick of iets? Of zoiets als een muis, joystick etc? |
|
| |||
| |||
| Een USB-apparaat voor massaopslag is iets zoals een geheugen stick, externe harde schijf, iPod ... In principe alles dat kan opslaan van gegevens. |
|
| |||
| |||
| Voor zover ik weet, een USB Mass Storage Device was niet aangesloten op het moment van opstarten. Ik heb wel een USB memory stick die ik van tijd tot tijd, maar ik het niet hebt aangesloten bij het starten. Bedankt |
|
| |||
| |||
| Probeer het uitschakelen van de opsporing van dergelijke apparaten in het BIOS. USB mass storage apparaten niet nodig zijn voor 99% van de boot setups anyway. |
|
| |||
| |||
| Het werkte. Hartelijk dank |
|
| |||
| |||
| U bent van harte welkom. |
|
| |||
| |||
| Hoi. Ik heb met dit probleem ook. Maar in mijn probleem, bios detecteert 00 usb mass storage apparaten gevonden en geconfigureerd ... en niets meer gebeurt ... van usb dingen, ik heb alleen aangesloten muis. Weet niet wat er mis mee is. Ik gebruik AmiBios, op het moederbord Asus M3A32-MVP Deluxe. Weet niet hoe mijn comp werkt. Ook ik weet niet waar het uitschakelen van het opsporen van deze usb-opslagapparaten. Iedereen kan mij helpen? PS. Sorry voor mijn slechte engels:) |
|
| |||
| |||
| Ok ik al dacht dat het uit ... ik het probleem zelf ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn Hp Dx 2390 Does Not Boot .... het Hangs Too! | iseksa1989 | Algemeen Hardware Chat | 2 | De 6 april 2009 14:42 |
| Alle USB-apparaten zonder onafhankelijke stroomvoorziening hangt mijn systeem of het systeem loopt erg traag | Lightfoot | Algemeen Hardware Chat | 10 | 18 mrt 2009 05:48 |
| Harde schijf niet detecteren | jj110 | Drives & Removable Media | 3 | 9 Nov 2008 13:27 |
| Massa e-mailen met Outlook | atorres0506 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 27 feb 2008 15:06 |
| CD Writer Detectiemiddel probleem | nithkumar | Drives & Removable Media | 2 | 15 nov 2007 12:32 |
| Thread Tools | |
| |