![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Som tittelen sier, datamaskinen min når jeg først slår den på, laster BIOSen så halvveis ned står det: Auto-oppdager USB Mass Storage Devices Enhet # 01 Og det bare henger på for det føles alltid til slutt Windows XP laster (vanligvis henger på fra 2 minutter til iblant 5!) Ville sette pris på hjelp i saken! Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du noen USB-masselagringsenhet enheter plugget i?
| |||
| |||
| Hva som en USB-pinne eller noe? Eller noe sånt som en mus, joystick osv? |
|
| |||
| |||
| En USB-masselagringsenhet er omtrent som en minnepinne, ekstern harddisk, iPod ... I utgangspunktet noe som kan lagre data. |
|
| |||
| |||
| Så vidt jeg vet, en USB-masselagringsenhet ikke var koblet på det tidspunktet støvel opp. Jeg har en USB minnepinne som jeg bruker fra tid til annen, men jeg har ikke den plugget i under oppstart. Takk |
|
| |||
| |||
| Prøv å deaktivere registrering av slike enheter i BIOS. USB-masselagringsenhet enheter er ikke nødvendig for 99% av boot oppsett likevel. |
|
| |||
| |||
| Det virket. Tusen takk |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen. |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg har problem med dette. Men i mitt problem, bios oppdager 00 usb masselagringsdriver enheter og konfigurert ... og ingenting mer skjer ... fra usb ting, jeg har bare koblet musen. Vet ikke hva som er galt med den. Jeg bruker AmiBios på Asus hovedkortet M3A32-MVP DELUXE. Vet ikke hvordan jeg skal gjøre mitt comp fungere. Også jeg ikke vet hvor du skal deaktivere oppdage disse USB lagringsenheter. Noen som kan hjelpe meg? PS. Beklager for min dårlige engelsk:) |
|
| |||
| |||
| Ok jeg allerede har funnet det ut ... Jeg løste problemet selv ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min HP dx 2390 ikke Boot .... det henger Too! | iseksa1989 | General Hardware Chat | 2 | 6 april 2009 14:42 |
| Alle USB-enheter uten uavhengig strømforsyning henger mitt system eller gjøre systemet kjører svært sakte | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 mars 2009 05:48 |
| Harddisken ikke oppdage | jj110 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 9 november 2008 13:27 |
| Masseutsendte e-post med Outlook | atorres0506 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 27 februar 2008 15:06 |
| CD Writer oppdage problemet | nithkumar | Drivere og flyttbare medier | 2 | 15 nov 2007 12:32 |
| Thread Tools | |
| |