![]() |
|
| |||
| |||
| dette bundkort ikke understøtter de nye 1333fsb processorer ud af kassen. nu iv fik alt tilsammen. alle ledninger er i, bare havnt tændt for strømmen. Jeg tror, at støtte de nye processorer det har brug for en bios revision. nummer 608 i henhold til den asus hjemmeside. Det eneste, jeg cnt gøre. er opdatere bios. hvad shud jeg. når jeg slå denne computer på, jeg ved im vil får en fejl med hensyn til processor iv fik, (e6750) im antager jeg skal have til BIOS. men kan nogen tel mig de nødvendige skridt for at gøre det. iv fik filer på en cd. datafilen (revision 608) og flash utility. når jeg henvende mig til min nye bygge på, skal jeg vente til pc'en for at afsløre eventuelle hardware første, at støde på eventuelle fejl og derefter bruge BIOS utility. eller bruger jeg disk at indtaste DOS-prompten, så snart jeg tænder for comp på for at opdatere bios først. og derefter opdager hardware bagefter. im forveksles lol cheers for den hjælp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Chancer er da dette er et bundkort opgradere Windows vil ikke starte op alligevel, vil du 99% er nødt til at gøre en Windows repair.
Prøv det, det vil ikke skade noget, hvis det giver dig i, flash BIOS i XP, og derefter rette eventuelle fejl. Hvis den ikke vil lade dig i, gør en Windows reparation, så flash BIOS i XP. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, han siger, er det en ny bygge
| |||
| |||
| At være ærlig bare slå ting på og se, hvad der sker. Forarbejdningsvirksomheden bør kun køre på et lavere FSB, indtil du flash BIOS. |
|
| |||
| |||
| aye dette er en ny konstruktion, dens den ene im hjælpe min ældre bror med. så everythings sluttet tilsluttet. bare tænde den? lad det detektere hardware, installere operativsystemet. og når everythings oppe og køre, så flash BIOS så det kan køre på 1333fsb? vil jeg nødt til at konfigurere hastigheder i bios bagefter, så den passer den processor, eller vil den gøre det automatisk for mig? |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, du har brug for til BIOS, før du installerer OS men yeah tænde den og se, hvad der sker lol |
|
| |||
| |||
| Dette er også forvirrende lol, hvis jeg fjumrehoved det op thts spild af penge mig nd mig Bro har været at spare op til. enhver chance for nogen at give mig en komplet guide? i betragtning af dette er en ny konstruktion. alle tilsluttet, blot venter på at tænde. BIOS skal være blinker for at udnytte denne processor. iv fik filerne for at blinke det på en cd. JEG netop dont kende hvad for at gøre det i. starte fjumrehoved op, lad det detektere hardware, installere operativsystemet, støder fejlen tht jeg kender vil happenb vedrørende processor. og derefter flash BIOS. eller starte fjumrehoved op, automatisk bruge dos startdiskette med filerne til BIOS på. flash det til nyere revision, og derefter lade det registrere hardware, derefter installere operativsystemet. im stadig blodige forvirret om dette blinkende ting. coz hvis jeg slå comp om jeg kender ITL hente en fejl med hensyn til processor. som en mate af minen, som fik en anden asus mobo men smuk lignende også haft de samme problemer. han bare troede fjumrehoved det al købe en 35. model i stedet for. Jeg har virkelig brug for skridt lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det var mig? I'd flash forud for OS installere blot fordi man så mister alle problemer, der kunne være forbundet med os ved blinkende BIOS bagefter. Det er bare dig, mobo, og flash (ah ah). På den måde du også miste eventuelle problemer, du har gennem anerkendelse af den højere FSB. Også, du er usikker, hvis mobo vil arbejde i den nuværende form med CPU, personligt tror jeg, at det vil, men Thats den udløsende ord: "Tænk". Når du flash det du ved sit igangværende arbejde, og så bare fortsætte bygge vide bundkortet er indstillet til CPU'en. Yeah, holde det enkelt.
|
| |||
| |||
| thnx en masse for svaret Alex. Så hvad dine siger, er: slå comp på og automatisk bruge dos funktion at opdatere bios. så lad det detektere hardware? og derefter går videre til at installere. hvad jeg tænkte på, er, hvordan kan jeg bruge cd med flash utility på og de nye data, hvis comp hasn't endnu anerkendt cd-drevet. |
|
| |||
| |||
| PC vil anerkende den cd-rom-drev det øjeblik du tænder pc'en på. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Asus X50GL Fan Problem | djkcp | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 18. maj 2009 05:42 |
| ASUS M3a78-em USB-mus Problem | pdljmpr | General Hardware Chat | 3 | 18 april 2009 18:23 |
| Asus Striker II Extreme Ram Problem | Vanquish39 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 3 december 2008 21:38 |
| Asus P5b WiFi Deluxe Ethernet problem | GillsMan | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 15 juli 2007 03:48 |
| Keyboard - Jeg har problemer med min Asus A7V8X-X Bundkort | jackie | General Hardware Chat | 2 | 22. maj 2006 07:28 |
| Thread Tools | |
| |