![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| tämä emolevy ei tue uuden 1333fsb jalostajien pois pakkauksesta. nyt iv on kaikki yhdessä. kaikki johdot ovat vain havnt päällä vallan. Mielestäni tukemaan uusia jalostajien se tarvitse bios tarkistuksen. numero 608 mukaan, asus verkkosivuilla. ainoa asia i cnt tehdä. on päivittää bios. mitä shud minä. kun taas tämä tietokone, tiedän im aikoo saada virheilmoituksen osalta jalostajan iv sai, (e6750) im olettaen i on flash bios. mutta voi joku puh. minulle tarvittavat tehdä niin. iv sai tiedostot CD-levylle. tiedot-tiedosto (tarkistus 608) ja flash-apuohjelma. kun taas uudet rakentaa, en odota, että tietokone tunnistaa laiteriippumattomasti ensin kohdataan virheitä ja käyttää sitten bios hyötypalveluna. tai voin käyttää levyn päästä dos kehote pian i käännä comp, jotta päivittää bios ensin. ja sitten tunnistaa laitteiston jälkikäteen. im sekoittaa lol cheers varten auttaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mahdollisuudet ovat niin tämä on emolevyn päivittää Windows ei käynnisty niin, sinun tulee 99% tarvetta tehdä Windows-korjaus.
Kokeile, se ei haittaa mitään, jos se antaa teille, flash BIOS Windows XP: n sitten korjata mahdolliset virheet. Jos se ei päästä sinua, tee Windows-korjaus, sitten flash BIOS vuonna XP. My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni hän on selvää, niin se on uusi rakentaa
| |||
| |||
| Jos haluat olla rehellinen vain kääntää juttu ja katso mitä tapahtuu. Käsittelylaitoksen olisi vain toimi pienemmällä FSB kunnes flash BIOS. |
|
| |||
| |||
| Kyllä tämä on uusi rakentaa sen yhden im auttaa minun vanhempi veljensä kanssa. niin everythings kytketty kytketty. vain kääntää sen? anna sen tunnistaa laitteiston, asenna käyttöjärjestelmä. ja kun everythings saatu käyntiin, sitten flash bios, jotta se voi suorittaa milloin 1333fsb? minun täytyy määrittää nopeuksia bios jälkikäteen siten, että se vastaa, että jalostaja tai aikoo tehdä sen automaattisesti minulle? |
|
| |||
| |||
| Mielestäni sinun on flash bios ennen kuin asennat OS mutta joo käynnistä se ja katso mitä tapahtuu lol |
|
| |||
| |||
| tämä on liian sekava lol, jos i hitto se thts rahan tuhlausta minulle toinen minulle veli on säästämistä varten. mahdollisuus joku annoitte minulle täydellinen opas? kun otetaan huomioon, tämä on uusi rakentaa. kaikki kytketty, vain odottavat päälle. bios on flashed voidaksesi käyttää tätä prosessori. iv sai tiedostot, jotta flash se CD-levylle. i just dont tiedä, mitä voidaan tehdä sen sisään Käynnistä sotkea, anna sen tunnistaa laitteiston, asenna os, kohtaat virheen tht Tiedän aikoo happenb osalta jalostaja. ja sitten flash bios. tai Käynnistä sotkea automaattisesti käyttää dos käynnistyslevyä kanssa tiedostot flash bios päälle. flash sitä uudempaa tarkistamista, ja sitten se tunnistaa laitteiston, ja asentaa os. im vielä verinen hämmentyneitä tämän leimahduttamalla asia. coz jos i käännä pakoll on Tiedän ITL vedä ylös virheen osalta jalostaja. kuin perämies miinojen joka sai eri asus mobo mutta melko samanlaisia oli myös samoja ongelmia. hän ajatteli hitto se al ostaa p35 sijasta. i todella tarvitsevat vaiheet lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se oli minulle? I'd flash ennen os asentaa vain, koska sitten menettää mitään ongelmia, jotka voivat liittyä os vilkkuvalla bios jälkikäteen. Se on vain teidän, mobo, ja salama (ah ah). Näin voit myös menettää koskee olet yli tunnustamista korkeampi FSB. Lisäksi olet epävarma, jos mobo toimii sellaisenaan kanssa CPU, henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että on, mutta thats on tärkeä sana: "usko". Kun salama se sinun tietää sen mennä töihin, ja sitten jatkaa rakentaa tietää emolevyn on asetettu suorittimen. Joo, se pidetään yksinkertaisena.
|
| |||
| |||
| thnx paljon vastauksen alex. niin mitä sanonta on: käännä comp, ja käytän automaattisesti dos ominaisuus päivittää bios. anna se tunnistaa laitteiston? ja sitten asentaa. mitä ihmettelin on Miten voin käyttää cd salaman kanssa apuohjelman ja uusia tietoja, jos pakoll hasn't vielä tunnustanut cd asema. |
|
| |||
| |||
| PC tunnistaa CD-ROM-asema samalla hetkellä, kun taas tietokoneen päälle. |