![]() |
|
| |||
| |||
| Dit moederbord biedt geen ondersteuning voor de nieuwe 1333FSB processors uit de doos. iv heb nu alles samen. alle draden zijn in, net havnt ingeschakeld op de macht. Ik denk dat ter ondersteuning van de nieuwe processoren behoeft een bios herziening. nummer 608 volgens de asus website. Het enige wat ik CNT doen. is het actualiseren van de bios. shud wat ik doe. toen ik deze computer, i know im going to get een fout met betrekking tot de processor iv kreeg, (E6750) im de veronderstelling dat ik moet hebben om de flash-BIOS. tel maar kan iemand mij de stappen die nodig zijn om dat te doen. iv heb de bestanden op een cd. het gegevensbestand (herziening 608) en de flash utility te gebruiken. toen ik weer mijn nieuwe bouwen, moet ik wachten tot de pc op te sporen hardware eerst geconfronteerd eventuele fouten en gebruik vervolgens de BIOS utility. of gebruik ik de schijf in te voeren dos-prompt, zodra ik de comp met het oog op het actualiseren van de bios eerst. en vervolgens detecteren hardware daarna. im verward lol hoera voor de hulp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De kans is groot omdat dit moederbord is een upgrade van Windows zal sowieso niet meer opstarten, zal u 99% hoeft te doen, een Windows repareren.
Probeer het maar, het zal geen schade aan iets, als het laat je in de BIOS-flash in XP, dan het herstellen van eventuele fouten. Als het niet zal laten je in, doe een Windows repareren, dan flash de BIOS in XP. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat hij het zegt is het een nieuw te bouwen
| |||
| |||
| Om eerlijk te zijn gewoon het ding op en zie wat er gebeurt. De processor moet gewoon op een lagere FSB tot u de flash-BIOS. |
|
| |||
| |||
| Ja dit is een nieuw te bouwen, zijn de een im helpen met mijn oudere broer. zo everythings aangesloten aangesloten. gewoon weer op? Laat het opsporen van hardware, installeren besturingssysteem. en wanneer everythings up and running, dan flash de bios, dus het kan draaien op 1333FSB? moet ik voor het configureren van de snelheden in de bios daarna zodat deze overeenkomt met die van de processor, of zal het dit automatisch voor mij? |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je nodig hebt om de BIOS-flash voor de installatie van het OS Ja, maar zet hem op en kijk wat er gebeurt lol |
|
| |||
| |||
| dit is te verwarrend lol, als ik bugger it up thts een verspilling van geld me nd me broer zijn spaar voor. enige kans van iemand dat ik een complete gids? rekening houdend met dit is een nieuw gebouwd. alle aangesloten, maar die wachten op hun beurt over. de bios moet worden geflitst om gebruik te maken van deze processor. iv heb de bestanden in het oog te knipperen op een cd. i just dont weet wat om te doen inch start de donder op, laat het opsporen van hardware, het installeren van de OS, stuiten de fout THT ik weet gaat happenb ten aanzien van de verwerker. en dan de flash-BIOS. of start de bugger up, automatisch gebruik van het DOS-opstartdiskette met de flash-bestanden naar de bios op. flits aan de nieuwere revisie, en dan laat het opsporen van hardware, installeer vervolgens os. im nog bloedige verward over dit knipperende ding. coz als ik de comp op i know ITL trek een fout met betrekking tot de verwerker. als een mate van mij die hebben een verschillende ASUS mobo maar mooi gelijk had ook dezelfde problemen. hij dacht bugger zij al koop je een P35 model plaats. ik echt wel nodig stappen lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als ik het was? Ik wil flash voorafgaand aan het os installeren gewoon omdat je dan verliezen alle problemen die kunnen worden geassocieerd met het os door het updaten van de BIOS achteraf. Het is alleen aan u, de mobo, en de flitser (ah ah). Op die manier kunt u ook eventuele verliezen op u betrekking hebben op de erkenning van de hogere FSB. Ook u niet zeker weet wanneer het mobo zal werken zoals het nu is met de CPU, persoonlijk denk ik dat het wil, maar dat is het woord: "denken". Zodra u flash zij weet je zijn gaan werken, en dan alleen het bouwen weten het moederbord is ingesteld voor de CPU. Ja, houd het simpel.
|
| |||
| |||
| thnx veel voor het antwoord Alex. Dus wat je wil zeggen is: Draai de NVU over en automatisch gebruik van de dos functie om het BIOS te updaten. Vervolgens laten detecteren hardware? en gaan vervolgens in op te installeren. wat ik vroeg me af hoe kan ik gebruik maken van de cd met de flash utility en de nieuwe gegevens indien de comp hasn't nog erkende de cd-station. |
|
| |||
| |||
| De pc herkent de cd-rom-station het moment dat u de PC op. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Asus X50GL Fan Probleem | djkcp | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 18 mei 2009 05:42 |
| ASUS M3a78-em USB-muis Probleem | pdljmpr | Algemeen Hardware Chat | 3 | 18 apr 2009 18:23 |
| Asus Striker II Extreme Ram Probleem | Vanquish39 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 3rd Dec 2008 21:38 |
| Asus P5B Deluxe WiFi Ethernet-probleem | GillsMan | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 15 jul 2007 03:48 |
| Toetsenbord - Ik heb problemen met mijn Asus A7V8X-X Motherboard | Jackie | Algemeen Hardware Chat | 2 | 22 mei 2006 07:28 |
| Thread Tools | |
| |