![]() |
|
| |||
| |||
| dette hovedkortet ikke støtter de nye 1333fsb prosessorer er ute av boksen. nå iv fikk alt satt sammen. alle ledninger er i, havnt slått på strømmen. Jeg synes å støtte den nye prosessorer den trenger en bios revisjon. nummer 608 i henhold til asus nettsted. Det eneste jeg cnt gjøre. er oppdatere BIOS. hva shud jeg. når jeg slår denne datamaskinen på, jeg vet im kommer til å få en feilmelding om prosessoren iv fikk, (e6750) im antar jeg må ha til å blinke i BIOS. men kan noen tel meg fremgangsmåten nødvendig for å gjøre det. iv fikk filer på en cd. datafilen (revision 608) og flash-verktøyet. når jeg slår meg ny bygge på, må jeg vente til PCen for å oppdage eventuelle maskinvare første møte eventuelle feil og deretter bruke BIOS-verktøyet. eller kan jeg bruke disken til å angi dos be så snart jeg slå komp på for å oppdatere BIOS først. og deretter registrere maskinvaren etterpå. im forvirret lol Skål for hjelp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjansen er da dette er et hovedkort oppgradere Windows vil ikke boot likevel, vil du 99% må gjøre en Windows reparasjon.
Prøv det, det vil ikke ødelegge noe, hvis det lar deg i, flash BIOS i XP, og deretter korrigere eventuelle feil. Hvis det ikke vil la deg i, må en Windows reparasjon, deretter flash BIOS i XP. Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror han sier det er en ny build
| |||
| |||
| For å være ærlig bare snu ting på og se hva som skjer. Prosessoren bør bare kjører på en lavere FSB inntil du flash BIOS. |
|
| |||
| |||
| Ja dette er en ny bygge sin på en im hjelpe min eldre bror med. så everythings koblet tilkoblet. bare slå den på? La det gjenkjenne maskinvare, installere operativsystemet. og når everythings oppe og går, så glimtet det BIOS slik at den kan kjøre på 1333fsb? vil jeg ha for å konfigurere hastigheter i bios etterpå slik at den samsvarer med den prosessoren, eller vil det gjøre det automatisk for meg? |
|
| |||
| |||
| Jeg tror du trenger å blinke BIOS før du installerer OS men ja slå den på og se hva som skjer lol |
|
| |||
| |||
| dette er for forvirrende lol, hvis jeg Stikk opp thts en sløsing med penger meg nd meg bro har vært redde for. noen sjanse for at noen gir meg en komplett guide? som er oppmerksom på dette er en ny bygge. alle er koblet til, bare venter på å slå på. BIOS må flashed for å bruke denne prosessoren. iv fikk filer for å blinke den på en cd. JEG rettferdig dont vite hva å gjøre det i. starte Stikk opp, la den gjenkjenne maskinvare, installere OS, oppstår feilen tht jeg vet skal happenb angående prosessor. og flash BIOS. eller starte Stikk opp automatisk bruke dos oppstartsdiskett med filene til å blinke i BIOS på. flash det til den nyere versjonen, og så la den gjenkjenne maskinvare, deretter installere OS. im fremdeles blodig forvirret på denne blinkende ting. coz hvis jeg slå komp på jeg kjenner itl trekke opp en feilmelding om prosessoren. som en kompis av meg som fikk en annen asus mobo men ganske lik også hatt samme problemer. han tenkte Stikk den al kjøpe et P35-modellen i stedet. jeg virkelig trenger trinnene lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det var meg? Jeg vil blinke før operativsystemet installeres fordi du da mister noen problemer som kan være assosiert med oss ved å blinke BIOS etterpå. Det er bare deg, mobo og blits (ah ah). På den måten kan du også miste eventuelle problemer du har over anerkjennelse av høyere fsb. Også, du er usikker på om mobo fungerer som det står med CPU, personlig tror jeg det vil, men dvs det operative ordet: "tror". Når du flash det du vet den skal fungere, og deretter bare fortsette å bygge vite hovedkortet er innstilt for CPU. Ja, holde det enkelt.
|
| |||
| |||
| thnx alot for svaret Alex. Så hva du sier er: slå komp på, og automatisk bruke dos funksjonen for å oppdatere BIOS. deretter la den gjenkjenne maskinvare? og deretter gå videre til å installere. det jeg lurte på er hvordan kan jeg bruke cd med flash-verktøyet på, og nye data om komp hasn't ennå anerkjente cd stasjonen. |
|
| |||
| |||
| PCen vil gjenkjenne CD-ROM-stasjonen i det øyeblikket du slår på PC-en på. |