![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har en thermaltake fan, der har en varme-sonde, der fortæller ventilatoren, hvor hurtigt til at dreje. Jeg har det mellem heatsink og CPU, men blæseren er altid kører på høje .... hvordan jeg formoder, at installere det. Jeg tror retninger kan have menat at sætte det mellem CPU og stikket bare have pin gå igennem det når der er behov for?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dont sætte sensoren mellem CPU og hsf fordi du overskride forseglingen mellem de to, det er potentielt farlige for din CPU og vil gøre din hsf arbejde hårdere, som den er.
Jeg har altid sat min CPU sensorer på bagsiden af bundkortet direkte under CPU socket.
|
|
|
|||
|
|||
|
okay, så skal jeg bare termisk tape den til bagsiden af bundkort? fordi ventilatoren kører på højt hele tiden, og det er meget højt ved høje
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg er en smule forvirret.
Er dette fan den, der sidder på din CPU? eller er det en sag fan? Uanset de bedste bet det til at tilslutte blæseren til et af de 3pin overskrifter på bundkortet, så det kan styre blæserhastighed.
|
|||
|
|||
|
det er en sag fan. Jeg har det hooked op på 3 pin men dette fan har 3 muligheder. Du kan forlade sweater på og få den til at køre på højt hele tiden. tilslutte en controller som jeg cant do fordi jeg dont have et tomt PCI slot eller hook sensoren til CPU'en, så den kan sætte sig afhængigt temps. hvilke former for tape ville være okay at bruge til at tape den til igen. at virke som et godt sted for at sige det. Jeg har også en CPU køler
|
|
|
|||
|
|||
|
Dont brug typiske "Sello 'båndet som varme fra mobo vil arbejde spekulerer på den selvklæbende.
Du har brug for termisk tape.