![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Thermaltake fan die een warmte sonde die vertelt hoe snel de ventilator te draaien. Ik heb hem tussen de koeling en cpu, maar de ventilator altijd draait op hoge .... hoe ik veronderstel te installeren. Ik denk dat de richtingen kan hebben menat om het tussen de CPU en de aansluiting alleen maar de pin door het waar dat nodig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DONT die de sensor tussen de cpu en de HSF omdat je inbreuk op de afdichting tussen de twee, het is potentieel gevaarlijk voor je cpu en wordt het maken van uw HSF harder werken zoals het is. Ik heb altijd mijn cpu sensoren op de achterkant van het moederbord rechtstreeks onder de cpu socket.
|
| |||
| |||
| oke dus moet ik gewoon thermische tape aan de achterkant van het moederbord? omdat de ventilator draait op hoge alle tijd en het is zeer luid bij hoge |
|
| |||
| |||
| Ik ben een beetje verward. Is deze ventilator degene die zit op je cpu? of is het een geval fan? Hoe dan ook de beste weddenschap dat de ventilator aan te sluiten bij een van de 3pin headers op het moederbord zodat deze kan controleren ventilatorsnelheid.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| het is een geval fan. Ik heb hem aangesloten op de 3 pins maar deze ventilator heeft 3 opties. kunt u de jumper op en laten draaien op hoog de hele tijd. haak een controller die ik cant do dont want ik heb een leeg PCI-slot of haak de sensor op de cpu, dus het kan zich, afhankelijk van TEMPS. welke band zou goed te gebruiken bij het tape aan de achterkant. dat lijkt een goede plek te plaatsen. Ik heb ook een cpu-koeler |
|
| |||
| |||
| Dont gebruik typische 'Sello' tape als de warmte van de mobo werkt wonderen op de lijm. U moet thermisch tape.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sapphire ATI 4870 1GB Heat Issue | dsaliba | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 25 september 2009 13:40 |
| Waarom doet mijn laptop warmte tot veel? | hitman0042 | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 3rd Dec 2008 09:39 |
| Overklokken en warmte. | rbscooby | CPUs, Moederborden & RAM | 23 | Van de 6 juni 2008 12:57 |
| CPU hitte | Aners92 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 21 Jan 2008 15:24 |
| Koellichaam houder | ghbnic | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 31 dec 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |