![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Thermaltake fan som har en varme sonde som forteller hvor fort viften å spinne. Jeg har det mellom heatsink og CPU, men viften er alltid kjører på høy .... hvordan er vel å installere den. Jeg tror de retningene kan ha menat å sette den mellom cpu og kontakten bare pinnen gå igjennom det der de må? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DONT sette sensoren mellom cpu og HSF fordi du er i konflikt med forsegling mellom de to, er det potensielt farlig for cpu og skal gjøre din HSF jobbe hardere som det er. Jeg har alltid satt min cpu sensorer på baksiden av hovedkortet direkte under cpu socket.
|
| |||
| |||
| ok, så burde jeg bare termisk tape det til på baksiden av hovedkortet? fordi viften kjører på høy hele tiden, og det er svært høyt ved høye |
|
| |||
| |||
| Jeg er en tad forvirret. Er dette fan den som sitter på din cpu? eller er det en sak fan? Uansett den beste innsatsen det å koble viften til en av 3pin overskriftene på hovedkortet slik at den kan styre viftehastighet.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| det er en sak fan. Jeg har det hektet seg på en 3-pins vifte, men dette har 3 alternativer. du kan la den genseren på og ha det kjøres på høy hele tiden. hekte på en kontroller som jeg cant do fordi jeg dont har en tomt PCI-spor eller krok sensoren til cpu slik at den kan sette seg avhengig temps. hva slags tape ville være greit å bruke til å tape den til igjen. det virker som et bra sted å putte det. Jeg har også en cpu kjøler |
|
| |||
| |||
| Dont bruk typiske 'sello' tape som varmen fra mobo vil arbeide underverk på limet. Du trenger termisk tape.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |