![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Dette mornin tændte jeg min pc og til min overraskelse kølelegemet bare faldt det af sig selv, viser det sig, at en af de lugs at holde heatsink ned har knækkede lige ud, Kan nogen fortælle mig, hvad denne plade hedder, og hvor jeg ville finde en ny. Mobo - AM2 + ECS KN3-SLi2 Mobo Cpu - DualCore Athlon 4600 + AM2 Heatsink - Artic cooler pro 64 (massive ting) Skål Nic .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Maplin bruges til at oplagre det monteringsbeslag til AM2 boards. Havn't været på deres hjemmeside i et stykke tid, men det er værd en nysgerrig.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| så er det ligesom en af dem pushpin dem? hvis så du kan prøve at lime den igen eller noget, men jeg tror, du får mest likly være bedre stillet med en ny heast vask og fan
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, han er på omkring plast indehaveren på selve bundkortet selv, om han var til at lime det han ville bruge et ikke-opløsningsmiddelbaseret lim fordi lim gerne superglue vil spise i printkort og så vil han nødt til at udskifte bundkortet
| |||
| |||
| o ok |