![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
Tämä mornin i päällä minun pc ja hämmästyksekseni, että jäähdytyselementti vain laski pois sitä omaa, käy ilmi, että yksi niistä lugs että pitämällä heatsink alas on snapped heti, Voiko joku kertoa minulle mitä tämä levy on nimeltään ja jos haluan löytää uuden. Mobo - AM2 + ECS KN3-SLi2 Mobo Cpu - Athlon dualcore 4600 + AM2 Heatsink - Artic cooler pro 64 (valtava asia) Hurraa Nic .. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Maplin käytetään varastossa kiinnityslaitteesta sulkeissa AM2-levyt. Havn't ollut niiden sivustolla jonkin aikaa, mutta se kannattaa utelias.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
niin se on kuin yksi niistä pushpin niistä? jos näin on, voit yrittää liimaa sen takaisin tai jotain, mutta uskon, että te yleensä likly olla parempi uusi heast altaan ja tuuletin
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Luulen, että hän on noin muoviräjähde haltijalle todellinen emolevy itse, jos hän oli liima hän olisi käytettävä ei-liuotin perustuu liima koska liimat, kuten superglue syövät osaksi piirilevyjä ja sitten hän tulee korvata emolevyn
|
|||
|
|||
|
o ok
|