![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Dit Mornin i gedraaid op mijn pc en tot mijn verbazing het koellichaam net viel over het eigen land, blijkt dat een van de lugs die de koeling vaststelling heeft sloeg meteen uitgeschakeld, Kan iemand mij vertellen wat deze plaat heet en waar zou ik het vinden van een nieuwe. Mobo - AM2 + ECS KN3-SLi2 mobo Cpu - Athlon Dualcore 4600 + AM2 Heatsink - Artic cooler pro 64 (massieve ding) Sante Nic .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Maplin gebruikt om de voorraad montagebeugels voor AM2 borden. Havn't is op hun site al een tijdje, maar het is zeker een fijne neus.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| zo is het als een van die pushpin zijn? zo ja, kunt u proberen om hem weer aan lijm of iets maar ik denk dat u de meeste likly beter af met een nieuwe heast wastafel en ventilator
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat hij zich op over de plastic houder op de werkelijke moederbord zelf, indien hij was lijm Hij zou gebruik moeten maken van een non-solvent gebaseerde lijm omdat lijm zoals superglue zal eten in kringsraad en dan zal hij nodig ter vervanging van het moederbord
| |||
| |||
| o ok |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Overklokken en warmte. | rbscooby | CPUs, Moederborden & RAM | 23 | Van de 6 juni 2008 12:57 |
| Koellichaam thermisch vet | dmdougie | Algemeen Hardware Chat | 7 | 29 mei 2008 06:00 |
| PSU, GPU, CPU en de keukengootsteen | linasita | Cases & Power Supplies | 7 | 10 mrt 2008 00:12 |
| CPU hitte | Aners92 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 21 Jan 2008 15:24 |
| Warmte-sonde | louhmaylin | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 9 Jan 2008 19:11 |
| Thread Tools | |
| |