![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Dette mornin i skrudd på min PC, og til min overraskelse at kjølefinne bare falt av på den selv, det viser seg at en av lugs at hold heatsink ned har klikket rett av, Kan noen fortelle meg hva denne platen heter og hvor jeg ville finne en ny. Mobo - AM2 + ECS KN3-SLi2 Mobo CPU - Athlon dualcore 4600 + AM2 Heatsink - Artic kjøligere pro 64 (massive ting) Skål Nic .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Maplin brukes til lager på braketter for AM2 boards. Havn't vært på sitt nettsted på en stund, men det er verdt et nosey.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| så er det en av de pushpin dem? Hvis det er slik du kan prøve å lim den på igjen, eller noe, men jeg tror du vil mest likly være bedre med en ny heast vask og vifte
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror han er på om plast holder på selve hovedkortet selv, dersom han skulle lim det han trenger for å bruke et ikke-løsemiddel basert lim fordi lim som superglue vil spise i kretskort og han må skifte hovedkort
| |||
| |||
| o ok |