![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Detta Godmorgon Jag vände på min pc och till min förvåning kylflänsen bara ramlade på det själv, visar det sig att en av de klackarna som håller kylflänsen ner har brast rakt av, Kan någon berätta för mig vad den här plattan heter och var jag skulle hitta en ny. Mobo - AM2 + ECS KN3-SLi2 Mobo Cpu - dualcore Athlon 4600 + AM2 Kylfläns - Artic Cooler Pro 64 (massiv thing) Skål Nic .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Maplin används för att beståndet monteringsfästena för AM2 boards. Havn't varit på sin plats på ett tag men det är värt ett Nosey.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| så är det en sån där pushpin dem? Om så du kan prova att limma fast den igen eller nåt men jag tror du kommer mest likly få det bättre med en ny heast diskbänk och fläkt
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror att han är på om plasthållare på själva moderkortet själv, om han skulle limma fast han skulle behöva använda en icke-lösningsmedelsbaserade lim eftersom lim som superlim kommer att äta i kretskort och då han kommer att behöva byta moderkort
| |||
| |||
| o ok |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Överklockning och värme. | rbscooby | Processorer, moderkort & RAM | 23 | 6 juni 2008 12:57 |
| Kylfläns termiskt fett | dmdougie | General Hardware Chat | 7 | 29 maj 2008 06:00 |
| PSU, GPU, CPU och köket sjunker | alex | Cases & Power Supplies | 7 | 10 mars 2008 00:12 |
| CPU värme | Aners92 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 21 januari 2008 15:24 |
| Heat sondsteknik | louhmaylin | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 9 januari 2008 19:11 |
| Thread Tools | |
| |