mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Hjælp!

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2008, 09:47
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp!

Jeg er i færd med at opbygge en ny computer, er specielt designet til gaming. Nu, jeg har brug for en processor, der er mellem $ 100 - $ 200. Jeg er ret ny her slags ting, men jeg gik til Intel Quad Q6600, der er lige 199 dollars. Nu at være ærlig jeg vil have noget lidt mere billigere, og jeg tænkte på, om du kunne give mig nogle råd.

Tak for hjælpen
Old 19 juni 2008, 10:09
Donor-Gruppen

Default Hjælp!

Hvis du stadig ønsker en quad, men til gaming, behøver du ikke rearly brug for en quad, medmindre du vil være vid rendering osv. samt, at der er den billigste proccesor rundt. Hvis der kun gaming gå efter noget fra her vil sandsynligvis være din bedste satsning. Hvis du har brug for flere råd om præcis, hvilken en, kommer tilbage.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 19 juni 2008, 10:25
Medlem Gruppen

Default Hjælp!

Jeg vil gå til E8400

Bedre til gaming, og du kan nemt overclock til større hastigheder, hvis du har brug for.
Old 19 juni 2008, 12:53
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp!

Tak for den hjælp fyrene. Men nu har jeg bare brug for et bundkort. Jeg er virkelig ikke sikker på, hvad de skal komme. Det vil være forbundet med den E8400 (tak). Max Jeg ønsker at bruge, er 120 dollars. Kan ikke rigtig finde noget billigt og godt, for når jeg læser anmeldelser, overbeviser det mig ikke at købe det.
Old 19 juni 2008, 13:16
Donor-Gruppen

Default Hjælp!

Sandsynligvis et af disse Det P35 chipset er meget god, og i en meget god pris, jeg ved ikke, hvad du ellers har brug for, så enten du vil have at skrive, hvad du ellers har brug for her, eller se gennem denne liste, for at finde hvor man har alle at du har brug for.
Old 19 juni 2008, 15:17
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp!

Nu kan du fortælle mig, hvis det vil være en rimelig mobo? http://www.tigerdirect.com/applicati...757&CatId=3507
Old 19 juni 2008, 16:47
Donor-Gruppen

Default Hjælp!

Helt ærligt, at mobo er en meget dårlig idé.

Micro-ATX, som kun er virkelig nyttigt for en mediecenter pc (og varme vil være mere et problem med den begrænsede størrelse af PCB).

Og det er et via chipsæt. Alvorligt, holde sig væk fra VIA til gaming bygge.

Har en nysgerrig på Asus P5-E. Superb bord, billige nok, og det er den P35 chipsæt.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19 juni 2008, 16:56
Donor-Gruppen

Default Hjælp!

Ja, Like Alex sagde Micro-ATX er ikke en god idé, hvis rummet er et reelt problem, og magt er ikke. Også med kun har 2 RAM slots, vil de fleste likly kun en enkelt kanal, hvilket betyder at det vil være langsommere end normalt ATX nævn, som vil drive Duel-kanal.
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.