![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er i færd med at opbygge en ny computer, er specielt designet til gaming. Nu, jeg har brug for en processor, der er mellem $ 100 - $ 200. Jeg er ret ny her slags ting, men jeg gik til Intel Quad Q6600, der er lige 199 dollars. Nu at være ærlig jeg vil have noget lidt mere billigere, og jeg tænkte på, om du kunne give mig nogle råd. Tak for hjælpen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du stadig ønsker en quad, men til gaming, behøver du ikke rearly brug for en quad, medmindre du vil være vid rendering osv. samt, at der er den billigste proccesor rundt. Hvis der kun gaming gå efter noget fra her vil sandsynligvis være din bedste satsning. Hvis du har brug for flere råd om præcis, hvilken en, kommer tilbage.
| |||
| |||
| Tak for den hjælp fyrene. Men nu har jeg bare brug for et bundkort. Jeg er virkelig ikke sikker på, hvad de skal komme. Det vil være forbundet med den E8400 (tak). Max Jeg ønsker at bruge, er 120 dollars. Kan ikke rigtig finde noget billigt og godt, for når jeg læser anmeldelser, overbeviser det mig ikke at købe det. |
|
| |||
| |||
| Nu kan du fortælle mig, hvis det vil være en rimelig mobo? http://www.tigerdirect.com/applicati...757&CatId=3507 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Helt ærligt, at mobo er en meget dårlig idé. Micro-ATX, som kun er virkelig nyttigt for en mediecenter pc (og varme vil være mere et problem med den begrænsede størrelse af PCB). Og det er et via chipsæt. Alvorligt, holde sig væk fra VIA til gaming bygge. Har en nysgerrig på Asus P5-E. Superb bord, billige nok, og det er den P35 chipsæt.
|
| |||
| |||
| Ja, Like Alex sagde Micro-ATX er ikke en god idé, hvis rummet er et reelt problem, og magt er ikke. Også med kun har 2 RAM slots, vil de fleste likly kun en enkelt kanal, hvilket betyder at det vil være langsommere end normalt ATX nævn, som vil drive Duel-kanal. |