![]() |
|
| |||
| |||
| Olen rakentamassa uuden tietokoneen, on suunniteltu erityisesti pelaamiseen. Nyt minun on suoritin, joka on välillä 100 dollaria - 200 dollaria. Olen melko uusi tällaista kamaa, mutta olin menossa Intel Quad Q6600, joka on vain 199 dollaria. Nyt on rehellisesti Haluan jotain hieman halvempaa, ja ihmettelin, onko voisitte antaa minulle neuvoja. Kiitos avusta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos kuitenkin haluaa Quad kuitenkin pelaamiseen, et rearly tarvitse quad, jos sinua vid tekee jne. myös, että on halvin proccesor ympärillä. Jos vain pelaamiseen mennä jotain tässä luultavasti paras vaihtoehto. Jos tarvitset lisää neuvoja tarkalleen joista yksi, tule takaisin.
| |||
| |||
| Thanks for the help guys. Mutta nyt vain on emolevy. En todellakaan ole varma, mitä saat. It'll liitetyn E8400 (kiitos). Max haluan viettää on 120 dollaria. Ei todellakaan löydä mitään halpaa ja hyvää, sillä kun luin arvion, se saa minut vakuuttumaan siitä, ettei osta sitä. |
|
| |||
| |||
| Nyt, voisitteko kertoa minulle, jos tämä olisi järkevää MOBO? http://www.tigerdirect.com/applicati...757&CatId=3507 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Suoraan, että MOBO on erittäin huono ajatus. Micro-ATX, joka on ainoa todella hyödyllinen media centre PC (ja lämpöä on enemmän ongelma pienen koon PCB). Ja se on VIA-piirisarjan. Vakavasti, pysy kaukana VIA ja peli rakentaa. On utelias on Asus P5-E. Superb aluksella, halpaa tarpeeksi ja se on P35 piirisarjan.
|
| |||
| |||
| Niin, Like Alex sanoi Micro-ATX ei ole hyvä ajatus, jos tila on todellinen ongelma, ja teho ei ole. Lisäksi vain ottaa 2 Muistikannat, ne kaikkein likly vain yksi kanava, joten se on hitaampi kuin normaali ATX-levyt, jotka toimivat Duel-kanava. |