mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Help!

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2008, 09:47
Nieuw Lid Fractie

Ik ben in het proces van de opbouw van een nieuwe computer, speciaal ontworpen voor gaming. Nu, ik heb een processor die tussen $ 100 - $ 200. Ik ben vrij nieuw in dit soort dingen, maar ik ging voor de Intel Quad Q6600, die op slechts 199 dollar. Nu om eerlijk te zijn wil ik iets meer goedkoper, en ik vroeg me af of je zou kunnen geven me wat advies.

Bedankt voor de hulp
Old 19 juni 2008, 10:09
Donor Groep

Als je nog een quad willen, maar voor gamen, heb je niet nodig hebt rearly een quad, tenzij u wordt vid rendering etc ook, dat is de goedkoopste proccesor rond. Als alleen gaming gaan voor iets van hier zal waarschijnlijk uw beste weddenschap. Als u meer advies over precies welke, kom terug.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 19 juni 2008, 10:25
Lid Fractie

Ik zou gaan voor de E8400

Beter voor gaming en kunt u gemakkelijk overklokken tot grotere snelheden als dat nodig is.
Old 19 juni 2008, 12:53
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor de hulp jongens. Maar nu ik moet alleen een moederbord. Ik ben echt niet zeker wat te krijgen. Het zal worden gecombineerd met de E8400 (dank u). Max Ik wil besteden is $ 120. Kan niet echt vinden wat goedkoop en goed, want toen ik de reviews gelezen, overtuigt het me niet te kopen.
Old 19 juni 2008, 13:16
Donor Groep

Waarschijnlijk een van deze de P35-chipset is erg goed, en op een zeer goede prijs, ik weet niet wat je nodig hebt, dus ofwel heb je om te posten wat je nodig hebt hier, of kijk via deze lijst, waarvan er een te vinden is van alle die u nodig hebt.
Old 19 juni 2008, 15:17
Nieuw Lid Fractie

Nu, Kunt u mij vertellen of dit zou een redelijke mobo? http://www.tigerdirect.com/applicati...757&CatId=3507
Old 19 juni 2008, 16:47
Donor Groep

Eerlijk gezegd dat mobo is een heel slecht idee.

Micro-ATX dat is pas echt nuttig voor een media center pc (en warmte zal meer een probleem met de beperkte omvang van de printplaat).

En het is een via chipset. Serieus, weg van VIA verblijf voor een gaming te bouwen.

Heb een fijne neus op de Asus P5-E. Superb boord, goedkoop genoeg en het is de P35 chipset.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19 juni 2008, 16:56
Donor Groep

Ja, Like zei Alex Micro-ATX is geen goed idee, tenzij de ruimte is een reëel probleem, en macht is dat niet. Ook met slechts met 2 RAM slots, zullen ze het meest likly alleen worden enkel kanaal, wat betekent dat het zal langzamer dan normaal ATX borden die zal opereren Duel-Channel.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.