![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben in het proces van de opbouw van een nieuwe computer, speciaal ontworpen voor gaming. Nu, ik heb een processor die tussen $ 100 - $ 200. Ik ben vrij nieuw in dit soort dingen, maar ik ging voor de Intel Quad Q6600, die op slechts 199 dollar. Nu om eerlijk te zijn wil ik iets meer goedkoper, en ik vroeg me af of je zou kunnen geven me wat advies. Bedankt voor de hulp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je nog een quad willen, maar voor gamen, heb je niet nodig hebt rearly een quad, tenzij u wordt vid rendering etc ook, dat is de goedkoopste proccesor rond. Als alleen gaming gaan voor iets van hier zal waarschijnlijk uw beste weddenschap. Als u meer advies over precies welke, kom terug.
| |||
| |||
| Bedankt voor de hulp jongens. Maar nu ik moet alleen een moederbord. Ik ben echt niet zeker wat te krijgen. Het zal worden gecombineerd met de E8400 (dank u). Max Ik wil besteden is $ 120. Kan niet echt vinden wat goedkoop en goed, want toen ik de reviews gelezen, overtuigt het me niet te kopen. |
|
| |||
| |||
| Nu, Kunt u mij vertellen of dit zou een redelijke mobo? http://www.tigerdirect.com/applicati...757&CatId=3507 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eerlijk gezegd dat mobo is een heel slecht idee. Micro-ATX dat is pas echt nuttig voor een media center pc (en warmte zal meer een probleem met de beperkte omvang van de printplaat). En het is een via chipset. Serieus, weg van VIA verblijf voor een gaming te bouwen. Heb een fijne neus op de Asus P5-E. Superb boord, goedkoop genoeg en het is de P35 chipset.
|
| |||
| |||
| Ja, Like zei Alex Micro-ATX is geen goed idee, tenzij de ruimte is een reëel probleem, en macht is dat niet. Ook met slechts met 2 RAM slots, zullen ze het meest likly alleen worden enkel kanaal, wat betekent dat het zal langzamer dan normaal ATX borden die zal opereren Duel-Channel. |