mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Hjelp!

Reply

Thread Tools
Old 19nde jun 2008, 09:47
New Member Group

Default Hjelp!

Jeg er i ferd med å bygge en ny datamaskin, spesielt beregnet for spill. Nå trenger jeg en prosessor som er mellom $ 100 - $ 200. Jeg er ganske ny på denne typen ting, men jeg gikk for Intel Quad Q6600, som er kun $ 199. Nå for å være ærlig jeg vil ha noe litt billigere, og jeg lurte på om du kunne gi meg noen råd.

Takk for hjelpen
Old 19nde jun 2008, 10:09
Donor Group

Default Hjelp!

Hvis du fortsatt mangle en quad, men for spill, trenger du ikke rearly trenger en quad, med mindre du vil være vid rendering osv. i tillegg, er at de billigste proccesor rundt. Hvis bare spilling gå for noe fra her vil trolig være det beste alternativet. Hvis du trenger flere råd om nøyaktig hvilken, kom tilbake.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 19nde jun 2008, 10:25
Medlem Group

Default Hjelp!

Jeg vil gå for E8400

Bedre for spill og du kan enkelt Overclock til større hastigheter hvis du må.
Old 19nde jun 2008, 12:53
New Member Group

Default Hjelp!

Takk for hjelpen folkens. Men nå er jeg bare trenger et hovedkort. Jeg er virkelig ikke sikker på hva du får. Det blir koblet sammen med E8400 (takk). Maks Jeg vil bruke er $ 120. Kan egentlig ikke finne noe billig og bra, fordi når jeg leser anmeldelser, imponerer det meg ikke å kjøpe den.
Old 19nde jun 2008, 13:16
Donor Group

Default Hjelp!

Sannsynligvis noen av disse på P35 brikkesettet er veldig bra, og til en svært god pris, jeg vet ikke hva annet du trenger, så enten må du legge inn hva annet du trenger her, eller se gjennom den listen, for å finne noe som man har alle du trenger.
Old 19nde jun 2008, 15:17
New Member Group

Default Hjelp!

Nå kan du fortelle meg om dette ville være en rimelig mobo? http://www.tigerdirect.com/applicati...757&CatId=3507
Old 19nde jun 2008, 16:47
Donor Group

Default Hjelp!

Oppriktig at mobo er en svært dårlig idé.

Micro-ATX, som bare er veldig nyttig for en Media Center PC (og varme vil være mer et problem med den begrensede størrelsen på PCB).

Og det er et via brikkesettet. Seriøst, holde seg borte fra VIA for en gaming bygge.

Ha en Nosey på Asus P5-E. Superb bord, billig nok og det er den P35 brikkesettet.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19nde jun 2008, 16:56
Donor Group

Default Hjelp!

Ja, Like Alex sa Micro-ATX er ikke en god ide, med mindre plass er et reelt problem, og makt er det ikke. Også med bare å ha 2 RAM-plasser, vil de fleste likly bare én kanal, betyr det vil være tregere enn vanlig ATX styrene som skal operere Duel-kanal.
Reply

Register

Hugseliste
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.