![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg leder efter et bundkort, om Intel P45 arkitektur som komponent guide tyder dette er en at få. Jeg vil ved hjælp af en Core 2 Quand og DDR 2 RAM. Jeg vil gerne være i stand til at SLI to NVIDIA kort, og har mindst 1 eSATA port. Men jeg kan ikke finde et bord, der opfylder disse kriterier. Jeg foretrækker ASUS som en fabrikant, selv om der formentlig ikke er langt mellem forskellige mærker. Suggestions meget værdsat, Michael |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SLI er en gimmick, og du kan ikke gøre det på P45.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Oh ret, jeg var ikke klar over, at du ikke kunne gøre det på en P45. Dette er for en potentiel bygge i sommerferien, så den tid jeg kan ende op med en i7 og DDR3 hvis prisen er faldet nok. |
|
| |||
| |||
| Juz vente globale økonomi får stabil .. for sikker kerne i7 prisen vil falde .. ehehe .. hvis u rily vil bruge P45 arch .. |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Intel Core 2 Duo Vs Quad | Razer | CPU, bundkort og RAM | 5 | 28 September 2009 21:40 |
| Overclocking min Intel Core 2 Quad Rig - Hvad gør jeg nu? | phillipbooker08 | CPU, bundkort og RAM | 0 | 11th May 2009 16:44 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPU, bundkort og RAM | 5 | 2 marts 2009 23:00 |
| Intel Core 2 Quad | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 2 januar 2008 13:22 |
| Intel 6600 quad kerne | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 10 | 25th Dec 2007 23:48 |
| Thread Tools | |
| |