![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Olen juuri alkanut vakavasti tarkastellaan uuden tietokoneen uudelleen. Luulen, että menee joka ASUS Striker Extreme 680i mobo ja Intel Q6600 2,4 GHz prosessori. Haluaisin tietää, mitä te Otollisin RAM olisi, kiitos. PS Minun henkilökohtainen suosikki merkki on Kingston, mutta olen täysin avoin muille. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oma suosikkini on A-Data. Sulje Toinen olisi Corsair. En kysymys valinta CPU though. Olen tällä hetkellä työpöydät minun E8400 vastaan missus'es (eh?) Q6600 niin varastossa nopeuksilla. "E" vain saa syrjäytetty erityisissä multi-kierteitetyt vertailuanalyysi. Laita vain, jos pelaamista mennä "e", jos esimerkiksi olet menossa tehdä paljon video-editing kiinni kanssa quad juuri ole välttämättä Q6600. Superb valinta emolevyn though.
|
| |||
| |||
| Olen osaksi pelaamista, mutta en oikeastaan käytä tietokonetta paljon, että useampi konsoli tuuletin. I'll Stick kanssa quad, että oli se, mitä minulle ja pari kaverit tuli niin ... Joka tapauksessa, kiitos info. |
|
| |||
| |||
| Ei hätää. Sinun rahasi, valinta.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aion varten Q9450 Quad se on hieman enemmän ekspansiivisessa ja korkea kello nopeuksilla, mutta Q9300 on sama kellon nopeus kuin Q6600, mutta on 45nm ydin niin ajaa cooler ja energiatehokkaita, olen myös sitä mieltä, että se voi olla hieman halvempia.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen perusteella, mitä olen kuullut, että 45nm quads ovat roskapostina eikä pelkästään OCing. Haluan vain mennä E8200 tbh .. mutta kuten Alex sanoi, OP: n puhelun.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Yhteensopivat vai ei? | TheOneAndOnly | Rautatavaran Chat | 9 | 10. Jul 2008 08:52 |
| Yhteensopiva Vista? | Compasky | Rautatavaran Chat | 4 | 23. Jan 2008 02:28 |
| Ovatko kaikki nämä yhteensopiva | lilthug118 | Rautatavaran Chat | 6 | 20. Joulukuu 2007 19:41 |
| Mikä on sen kanssa, mitä? | scrivomcdivo | Rautatavaran Chat | 18 | 17. marraskuu 2007 10:16 |
| Minun täytyy tietää, jos tietty RAM on ... | coryengle | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 19th Mar 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |