![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Ik heb net begonnen serieus te kijken naar een nieuwe pc opnieuw. Ik denk dat ik zal gaan voor een ASUS Striker Extreme 680i mobo en een Intel Q6600 2.4GHz processor. Ik wil graag weten wat u denkt dat de meest geschikte RAM zou zijn, bedankt. PS Mijn persoonlijke favoriet merk Kingston, maar ik ben volledig open voor anderen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn persoonlijke favoriet is A-Data. Sluiten tweede zou Corsair. Ik vraag uw keuze van cpu wel. Ik ben momenteel benching mijn E8400 tegen de missus'es (eh?) Q6600, zowel op stock snelheden. De 'E' krijgt alleen verdreven in speciale multi-threaded benchmarking. Simpel gezegd, als gaming gaat voor de "E" indien, als een voorbeeld, je bent gaan doen heel veel video-editing, stok met een quad, maar niet noodzakelijkerwijs de Q6600. Fantastische keuze van moederbord wel.
|
| |||
| |||
| Ik ben in games, maar ik heb niet echt gebruik maken van de computer veel voor dat meer van een console fan. I'll stick met de quad, dat was wat mij en een paar vrienden kwamen met zo ... Anyway, bedankt voor de info. |
|
| |||
| |||
| Geen probleem. Uw geld, uw keuze.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ga voor de Quad Q9450 is het een beetje meer expansieve en hogere snelheden klok, maar de Q9300 heeft dezelfde kloksnelheid als de Q6600, maar is een 45nm core dus zal lopen koelere en meer energie-efficiënte, ik vind het ook kan worden een beetje goedkoper.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uit wat ik hoor de 45nm quads zijn junk en niet alleen voor OCing. Ik zou gewoon gaan E8200 TBH .. maar zoals Alex al zei, OP's oproep.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Compatibel of niet? | TheOneAndOnly | Algemeen Hardware Chat | 9 | De 10 juli 2008 08:52 |
| Compatibel met Vista? | Compasky | Algemeen Hardware Chat | 4 | 23 Jan 2008 02:28 |
| Zijn al deze compatibel | lilthug118 | Algemeen Hardware Chat | 6 | 20 dec 2007 19:41 |
| Wat heeft om compatibel te zijn met wat? | scrivomcdivo | Algemeen Hardware Chat | 18 | 17 nov 2007 10:16 |
| Ik moet weten of een bepaalde RAM is compatibel ... | coryengle | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 19 mrt 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |