![]() |
|
| |||
| |||
| Hi everybody, Jeg har nettopp startet på alvor ser på en ny PC igjen. Jeg tror jeg vil gå for en ASUS Striker Extreme 680i mobo og en Intel Q6600 2,4 GHz prosessor. Jeg vil gjerne vite hva du synes det mest passende RAM vil være takk. PS Min personlige favoritt merkevare er Kingston, men jeg er helt åpen for andre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min personlige favoritt er A-Data. Lukk andre ville være Corsair. Jeg spørsmålet ditt valg av CPU skjønt. Jeg er for øyeblikket benching min E8400 mot missus'es (eh?) Q6600, både på lager hastigheter. The 'E' blir bare ousted i dedikerte multi-threaded benchmarking. Enkelt sagt, hvis spilling går for "E" hvis, som et eksempel, du ikke skal gjøre en rekke video-redigering, stokk med quadkjerne, bare ikke nødvendigvis Q6600. Superb valg av hovedkort skjønt.
|
| |||
| |||
| Jeg er i spill, men jeg gjør ikke bruke datamaskinen mye for at mer av en konsoll fan. Jeg vil holde med fire, det var det jeg og et par mates kom med så ... Allikevel, takk for info. |
|
| |||
| |||
| No problem. Dine penger, ditt valg.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg går for Q9450 Quad det er litt mer ekspansiv og høyere klokke hastigheter, men Q9300 har samme klokke hastighet som Q6600, men er en 45nm kjerne så vil kjøre kulere og mer energieffektive, jeg mener også det kan være litt billigere.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra hva jeg hører 45nm quads er useriøs, og ikke bare for OCing. Jeg ville bare gå E8200 tbh .. men liker Alex sa OP oppringning.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kompatibel eller ikke? | TheOneAndOnly | General Hardware Chat | 9 | 10 juli 2008 08:52 |
| Kompatibel med Vista? | Compasky | General Hardware Chat | 4 | 23 januar 2008 02:28 |
| Er alle disse kompatible | lilthug118 | General Hardware Chat | 6 | 20 desember 2007 19:41 |
| Hva må være kompatibel med hva? | scrivomcdivo | General Hardware Chat | 18 | 17 nov 2007 10:16 |
| Jeg trenger å vite om en bestemt RAM er kompatibel ... | coryengle | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 19 mars 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |