mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

HJÆLP, armeret BIOS Nu PC Vil Ikke Power On

Reply

Thread Tools
Old 14 februar 2009, 13:19
Ny Medlem Gruppen

Hej alle.
Jeg har et problem. Jeg forsøgte at installere grafikkort på en anden computer og troede, at skiftende biosettings ifølge chipset ville hjælpe. Jeg hentede de valgmuligheder og et program, der opdaterer min biosettings ifølge de chipsæt. Når jeg opdateret den og genstartet min computer, alt det gør, er, alt tændes (fans, hukommelse, alt er fint, men intet er vist på skærmen.) Skærmen er sort og computeren har løbende LÆNGEREVARENDE bipper og der er intet, jeg kan gøre. Jeg forsøgt at nulstille cmost indstillinger ved at fjerne batteriet fra bundkortet, men det virkede ikke.

Alle forslag er velkomne,
thanks in advance.
Old 14. februar 2009, 13:21
Medlem Gruppen

u buggered medmindre du gerne flash din BIOS chip, aldrig opdatere BIOS, medmindre det er nødvendigt bassicly
Old 14 februar 2009, 13:26
Ny Medlem Gruppen

Hmmmm, jeg har læst, at efter at jeg havde dette problem, nu er jeg bare forsøger at komme ud af problemet, men tak for den støtte
Old 14 februar 2009, 13:27
Medlem Gruppen

sorry er der intet, vi kan gøre, medmindre du kan finde et andet bord og swap bios, selv om nogle bestyrelser er fast lige til bestyrelsen og cant være fjernet, hvad der keder sig, er det præcist?
Old 14. februar 2009, 13:30
Ny Medlem Gruppen

Dens en TForce 6100, og bundkortet kan fjernes. Blinker en mulighed?
Old 14 februar 2009, 13:45
Medlem Gruppen

ikke bundkortet den selvstændige behov blinkende, dens lidt flytbare chip (jeg tror)

men for at være ærlig, jeg netop har søgt google for det, og jeg fandt det for £ 13, dont kende hvad priserne er der, men et billigt bord, så det ville være nemmere at erstatte det med et nyt

EDIT: sorry, der blev hukommelse min fejl
Old 14 februar 2009, 13:50
Medlem Gruppen

at være ærlig, den nemme måde måske er at bare få en ny bestyrelse

http://cgi.ebay.co.uk/BIOS-Chip-BIOS...em380060279356

men det måske billigere i sidste ende blot til at få en ny bestyrelse.
Old 15 februar 2009, 21:45
Medlem Gruppen

mb blot nogle badass gamle BIOS-indstillinger aflytningssystem den nye firmware.

frakoble strømkablet, fjerne batteriet og sætte det på en forkert måde. vent et par sekunder, og lægge det på den rigtige måde.

slutte elkabler igen og bede en smule:)
Old 17 februar 2009, 20:34
Medlem Gruppen

slå op bip koder til din mb, det er, hvad de er for, men du sandsynligvis beskadiget din FMO'er og dermed får brug for en FMO'er chip. ligesom de andre vil jeg sige, gå til et nyt MB og forsøger at bruge så mange dele igen som muligt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.