vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

OHJE, Flashed BIOS Nyt PC ei Power On

Reply

Thread Tools
Old 14 helmikuu 2009, 13:19
Uusi Jäsen

Default OHJE, Flashed BIOS Nyt PC ei Power On

Hei kaikille.
Minulla on ongelma. Olen yrittänyt asentaa näytönohjain toiseen tietokoneeseen ja ajattelin, että muutokset biosettings mukaan piirisarja auttaisi. Olen ladannut vaihtoehdot ja ohjelman, joka päivitykset minun biosettings mukaan, piirisarja. Kun olen päivittänyt sen, ja restarted minun tietokone, kaikki se on, kaikki kierrosta (puhaltimet, muistin, kaikki on kunnossa, mutta mitään ei näy ruudulla.) Näyttö on musta ja tietokone on jatkuvavalamalla LONG piippausta eikä mikään mitä voin tehdä. Yritin nollaamalla cmost asetuksia ottaa akku emolevyn, mutta se ei toiminut.

Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita,
kiitos etukäteen.
Old 14 helmikuu 2009, 13:21
Jäsen

u buggered ellet kuten flash BIOS-siru, koskaan päivittää bios ellei sitä tarvitaan bassicly
Old 14 helmikuu 2009, 13:26
Uusi Jäsen

Hmmmm, olen lukenut, että kun olen ollut tätä ongelmaa, nyt olen vain yrittää päästä eroon ongelmasta, mutta kiitos tuesta
Old 14 helmikuu 2009, 13:27
Jäsen

Valitettavasti ei ole mitään, mitä voimme tehdä, jos löydät toisen hallituksen ja vaihtaa bios, vaikka jotkut levyt on kiinnitetty suoraan hallituksen ja kallistuksen poistetaan, mitä tylsää se on tarkalleen?
Old 14 helmikuu 2009, 13:30
Uusi Jäsen

A-TForce 6100, ja emolevyn voi poistaa. Vilkkuu vaihtoehto?
Old 14 helmikuu 2009, 13:45
Jäsen

ei emolevyn se itse tarvitsee vilkkuessa sen hieman irrotettava sirulla (mielestäni)

mutta suoraan sanottuna, olen juuri etsinyt google sen ja löysin sen £ 13, dont tiedä, mitä hintoja on olemassa, mutta sen halpa aluksella niin se olisi helpompi korvata se uudella

EDIT: pahoillani siitä, että oli muistia erehdykseni
Old 14 helmikuu 2009, 13:50
Jäsen

oltava rehellisiä, helppo tapa ehkä on vain saada uuden johtokunnan

http://cgi.ebay.co.uk/BIOS-Chip-BIOS...em380060279356

mutta ehkä halvempaa lopussa vain saadakseen uuden hallituksen.
Old 15 helmikuu 2009, 21:45
Jäsen

mb vain joitakin badass vanha bios asetukset salakuuntelun uusi firmware.

irrota virtajohto, poista akku ja aseta se väärä tapa. odota muutama sekunti, ja pannaan se oikea tapa.

kytkeä virtakaapelit uudelleen ja rukoilla hieman:)
Old 17 helmikuu 2009, 20:34
Jäsen

etsiä äänimerkin koodit teidän mb, niinhän ne ovat, mutta sinulla todennäköisesti vioittuneet CMOS-ja näin ollen tarvitaan CMOS-siru. kuten muutkin Sanoisin mennä uuden mb ja yrittää käyttää monissa osissa jälleen mahdollista.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Oma BIOS kaatui? - Oma BIOS on nyt asetettu lainkaan tehdas oletus Bubba CPUs, Emolevyt & RAM 5 7. Huhtikuu 2009 15:33
BIOS ja Ram Mooseknuckle CPUs, Emolevyt & RAM 1 23rd Aug 2008 16:59
BIOS ..? apu simon1990 CPUs, Emolevyt & RAM 3 16th Feb 2008 09:23
BIOS? Jophen General Software Chat 3 8th Feb 2008 02:25
Bios carpious CPUs, Emolevyt & RAM 2 29. Joulukuu 2007 06:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.