![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille. Minulla on ongelma. Olen yrittänyt asentaa näytönohjain toiseen tietokoneeseen ja ajattelin, että muutokset biosettings mukaan piirisarja auttaisi. Olen ladannut vaihtoehdot ja ohjelman, joka päivitykset minun biosettings mukaan, piirisarja. Kun olen päivittänyt sen, ja restarted minun tietokone, kaikki se on, kaikki kierrosta (puhaltimet, muistin, kaikki on kunnossa, mutta mitään ei näy ruudulla.) Näyttö on musta ja tietokone on jatkuvavalamalla LONG piippausta eikä mikään mitä voin tehdä. Yritin nollaamalla cmost asetuksia ottaa akku emolevyn, mutta se ei toiminut. Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita, kiitos etukäteen. |
|
| |||
| |||
| u buggered ellet kuten flash BIOS-siru, koskaan päivittää bios ellei sitä tarvitaan bassicly |
|
| |||
| |||
| Hmmmm, olen lukenut, että kun olen ollut tätä ongelmaa, nyt olen vain yrittää päästä eroon ongelmasta, mutta kiitos tuesta |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti ei ole mitään, mitä voimme tehdä, jos löydät toisen hallituksen ja vaihtaa bios, vaikka jotkut levyt on kiinnitetty suoraan hallituksen ja kallistuksen poistetaan, mitä tylsää se on tarkalleen? |
|
| |||
| |||
| A-TForce 6100, ja emolevyn voi poistaa. Vilkkuu vaihtoehto? |
|
| |||
| |||
| ei emolevyn se itse tarvitsee vilkkuessa sen hieman irrotettava sirulla (mielestäni) mutta suoraan sanottuna, olen juuri etsinyt google sen ja löysin sen £ 13, dont tiedä, mitä hintoja on olemassa, mutta sen halpa aluksella niin se olisi helpompi korvata se uudella EDIT: pahoillani siitä, että oli muistia erehdykseni |
|
| |||
| |||
| oltava rehellisiä, helppo tapa ehkä on vain saada uuden johtokunnan http://cgi.ebay.co.uk/BIOS-Chip-BIOS...em380060279356 mutta ehkä halvempaa lopussa vain saadakseen uuden hallituksen. |
|
| |||
| |||
| mb vain joitakin badass vanha bios asetukset salakuuntelun uusi firmware. irrota virtajohto, poista akku ja aseta se väärä tapa. odota muutama sekunti, ja pannaan se oikea tapa. kytkeä virtakaapelit uudelleen ja rukoilla hieman:) |
|
| |||
| |||
| etsiä äänimerkin koodit teidän mb, niinhän ne ovat, mutta sinulla todennäköisesti vioittuneet CMOS-ja näin ollen tarvitaan CMOS-siru. kuten muutkin Sanoisin mennä uuden mb ja yrittää käyttää monissa osissa jälleen mahdollista. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma BIOS kaatui? - Oma BIOS on nyt asetettu lainkaan tehdas oletus | Bubba | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 7. Huhtikuu 2009 15:33 |
| BIOS ja Ram | Mooseknuckle | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 23rd Aug 2008 16:59 |
| BIOS ..? apu | simon1990 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 16th Feb 2008 09:23 |
| BIOS? | Jophen | General Software Chat | 3 | 8th Feb 2008 02:25 |
| Bios | carpious | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 29. Joulukuu 2007 06:22 |
| Thread Tools | |
| |