![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen. Ik heb een probleem. Ik probeerde te installeren videokaart op een andere computer en dacht dat het veranderen biosettings volgens chipset zou helpen. Ik downloadde de opties en een programma dat mijn updates biosettings volgens de chipset. Toen ik bijgewerkt en opnieuw mijn computer, alles in het werk doet is, alles gaat aan (fans, geheugen, alles is prima, maar er wordt niets weergegeven op het scherm.) Het scherm is zwart en de computer heeft continue lange pieptonen en er is niets ik kan doen. Ik probeerde cmost instellingen resetten door een batterij van het moederbord, maar het werkte niet. Eventuele suggesties zijn welkom, Thanks in advance. |
|
| |||
| |||
| Vervloekt u, tenzij u graag uw flash-BIOS-chip, nooit het BIOS te updaten, tenzij dit nodig is bassicly |
|
| |||
| |||
| Hmmmm, ik lees dat nadat ik had dit probleem, nu ben ik gewoon proberen om eruit te komen van het probleem, maar bedankt voor de steun |
|
| |||
| |||
| Helaas is er niets wat we kunnen doen, tenzij je vindt een ander bestuur en swap bios, hoewel sommige platen zijn vaste rechtstreeks naar de raad van bestuur en huicheltaal worden verwijderd, wat vervelen is het precies? |
|
| |||
| |||
| Het is een TForce 6100, en het moederbord kan worden verwijderd. Knippert een optie? |
|
| |||
| |||
| niet van het moederbord zelf moet knipperen, haar een beetje verwijderbare chip (denk ik) maar om eerlijk te zijn, ik heb net google gezocht voor haar en ik vond het voor £ 13, dont weet wat de prijzen zijn er, maar het is een goedkoop pension Het zou dus makkelijker te vervangen door een nieuwe EDIT: sorry dat was mijn fout geheugen |
|
| |||
| |||
| om eerlijk te zijn, de gemakkelijke manier misschien is het gewoon weer een nieuwe raad http://cgi.ebay.co.uk/BIOS-Chip-BIOS...em380060279356 maar misschien wel goedkoper aan het eind alleen om een nieuw bestuur. |
|
| |||
| |||
| mb enkele BADASS oude bios instellingen bugging de nieuwe firmware. ontkoppel stroomkabel, verwijder dan de batterij en plaats deze op de verkeerde manier. wacht een paar seconden en zet hem op de juiste manier. verbinding stroomkabels en bidden weer een beetje:) |
|
| |||
| |||
| zoeken de pieptoon codes voor uw mb, dat is wat ze zijn, maar voor u het meest waarschijnlijk beschadigd CMOS en dus moet een CMOS-chip. net als de anderen zou ik zeggen ga voor een nieuwe MB en probeert te gebruiken als vele delen opnieuw mogelijk is. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn BIOS crashte? - Mijn BIOS is nu ingesteld op alle fabrieksinstellingen | Bubba | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 7 april 2009 15:33 |
| BIOS en Ram | Mooseknuckle | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 23 aug 2008 16:59 |
| BIOS ..? help | simon1990 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 16 feb 2008 09:23 |
| BIOS? | Jophen | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 8 feb 2008 02:25 |
| Bios | carpious | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 dec 2007 06:22 |
| Thread Tools | |
| |