mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

HJELP Flashed BIOS Nå PC Will Not Power On

Reply

Thread Tools
Old 14nde Feb 2009, 13:19
New Member Group

Default HJELP Flashed BIOS Nå PC Will Not Power On

Hei alle sammen.
Jeg har et problem. Jeg prøvde å installere videocard på en annen datamaskin og tenkte at endring biosettings ifølge brikkesettet ville hjelpe. Jeg lastet ned valg og et program som oppdaterer min biosettings ifølge brikkesettet. Da jeg oppdaterte den, og startet maskinen min, alt den gjør er alt skrur på (vifter, minne, alt er i orden, men ingenting er som vises på skjermen.) Skjermen er svart og datamaskinen har continuos LONG piper og det er ingenting jeg kan gjøre. Jeg prøvd å tilbakestille cmost innstillingene ved å ta ut batteriet fra hovedkortet men det fungerte ikke.

Noen forslag er velkommen,
takk på forhånd.
Old 14 februar 2009, 13:21
Medlem Group

u buggered med mindre du liker flash din bios chip, aldri oppdatere BIOS med mindre det er nødvendig bassicly
Old 14nde Feb 2009, 13:26
New Member Group

Hmmmm, jeg leste at etter at jeg hadde dette problemet, nå er jeg prøver bare å komme seg ut av problemet, men takk for støtten
Old 14nde Feb 2009, 13:27
Medlem Group

Beklager at det er ingenting vi kan gjøre, med mindre du finner et annet bord og swap biografi, selv om enkelte brett er rettet direkte til styret og skrånende bli fjernet, hva kjeder er det nøyaktig?
Old 14 februar 2009, 13:30
New Member Group

Dette er en TForce 6100, og hovedkortet kan fjernes. Blinker et alternativ?
Old 14nde Feb 2009, 13:45
Medlem Group

ikke hovedkortet det selv behov blinkende, dens litt fjernbare brikke (tror jeg)

men for å være ærlig, har jeg bare søkte på Google etter det, og jeg fant den for £ 13, dont vite hva prisene er der, men en billig bord slik at det ville være lettere å erstatte den med en ny

EDIT: Beklager som ble minnet min feil
Old 14nde Feb 2009, 13:50
Medlem Group

å være ærlig, den enkle måten kanskje er å bare få et nytt bord

http://cgi.ebay.co.uk/BIOS-Chip-BIOS...em380060279356

men kanskje billigere i slutten bare for å få et nytt bord.
Old 15nde Feb 2009, 21:45
Medlem Group

mb noen badass gamle bios innstillingene bugging ny firmware.

koble strømkabelen, fjerne batteriet og sette det på feil måte. Vent noen sekunder, og sette den på riktig måte.

koble strømkablene igjen og be litt:)
Old 17th 2009 Feb, 20:34
Medlem Group

Se opp pip koder for mb, det er hva de er for, men du mest sannsynlig ødelagt CMOS og dermed trenger en CMOS-brikken. som de andre jeg vil si gå for en ny mb og prøver å bruke så mange deler igjen som mulig.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Min BIOS krasjet? - Min BIOS er nå satt på alle forhåndsprogrammerte Bubba CPUer, Hovedkort & RAM 5 7 april 2009 15:33
BIOS og Ram Mooseknuckle CPUer, Hovedkort & RAM 1 23 august 2008 16:59
BIOS ..? hjelp simon1990 CPUer, Hovedkort & RAM 3 16 februar 2008 09:23
BIOS? Jophen General Software Chat 3 8 februar 2008 02:25
Biografier carpious CPUer, Hovedkort & RAM 2 29 desember 2007 06:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.