mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Hjælp med at få New Processor.

Reply

Thread Tools
Old 14 januar 2009, 23:46
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp med at få New Processor.

Hej der Jeg har lige sluttet computeren juice lige nu, er at kontrollere nogle emner for at få hjælp med andre ting, men jeg har min egen lille problem.

Jeg fik denne pc fra en af mine venner for £ 40, efter at jeg endte med at spilde min gamle pc, det eneste problem med det var virus, men nu, er alt godt, jeg har været opgradere pc'en uge efter uge, jeg har installeret en 1GB grafikkort, 4 GB RAM (sin XP Media Center x32 så det kun lyder 3.5 GB men'er Thats noget problem) også ændret den PSU, som er den eneste ting jeg har brug for at arbejde på er harddiske, lydkort og en ny processor.

Jeg har en anstændig viden om erstatning og skiftende dele på en pc, så installationen er ikke et problem, det eneste problem jeg har er, hvad processor til at købe, jeg ved, at jeg måske skulle have gik og fik et nyt bundkort, men den ene er udstyret er godt nok for mig, ville jeg elske at have 3 valg af processorer til at købe en billig en, en mellemlang prissatte en og en dyr en, uanset hvad der passer bedst, jeg dont kende hvad processor vil arbejde sammen med mit bundkort.

Min Bundkort er et Acer EM61PM/EM61SM

Lige nu har jeg kun AMD Sempron, 1800 MHz (9 x 200) 3400 +, nu hvis jeg havde en bedre processor Jeg vil få det bedste ud af de dele, jeg har lagt i den, i planen om at gøre denne pc arbejde nye spil i dag for den pc, det kan køre dem, men det eneste problem jeg har, er hastighed, som forårsager forsinkelse i retning af spil såsom Bioshock, selv med 3,5 GB ram og 1 GB grafikkort, installation vil ikke være et problem alt, hvad jeg behøver at vide er, hvad processor vil køre med min nuværende bundkort hvis der er flere ting, du behøver at vide om min pc, før du fortæller mig der CPU's vil arbejde tjekke min profil på her, jeg har fået min statistikinterval på der.

tak
Old 15 januar 2009, 05:41
Administrator Gruppen

http://www.google.co.uk/search?hl=en...G=Search&meta =

Masser af info at læse, selv om intet jeg kan se virker meget konkrete.

Branded mobo's er notorisk crap, dvs: låst til bestemte hardware / hastigheder med ringe fabrikanten støtte. Det er en penge ting.

Personligt hvis jeg blev opgradere en mærkevare PC den mobo / sagen / PSU ville være den første ting at junk.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 15 januar 2009, 06:55
Ny Medlem Gruppen

hmm ja, jeg har haft lidt udseende, nogle mennesker siger det kan opgraderes og nogle siger, at det ikke kan, men de siger også de ikke kan få over 2GB's RAM i den så godt, im sorry men jeg har ingen viden med processorer bortset fra deres anlæg, men jeg hører nogle steder, hvis jeg var for at hente den nyeste bio's Jeg vil være i stand til at opgradere til en X2 processor, men hvis de hastigheder, der er låst på, hvad der på så jeg dont tror, der ville være et hvilket som helst sted, var jeg efter en dual core måske.

hvis det værste kommer til worst jeg vil prøve at søge efter et bundkort, der vil acceptere min ram chips og GPU
Old 15 januar 2009, 07:10
Administrator Gruppen

En ny mobo vil sætte dig tilbage £ 40 - £ 50. Jeg tvivler Acer tilbyder stor hjælp i vejen for BIOS opdateringer eller dokumenteret støtte. Mærker aldrig gøre. Held og lykke.
Old 15 januar 2009, 07:11
Donor-Gruppen

Jeg kontrolleret Acer site, they're blodige stram-fisted med deres oplysninger. Nr. situationsoversigt hvad processor vil køre på, at bundkort og hvad ikke. Så vidt jeg kan se er det en AM2, ikke en AM2 +, men jeg er ikke sikker. Det er grunden til, at jeg foretrækker et bundkort fra en virksomhed, som gør bundkort i stedet for en virksomhed, der gør computere. Enhver virksomhed, der ønsker 50p et minut til at ration ud af, hvad de kender til deres eget produkt er et selskab, der skulle dø, og gøre plads til en mere en.

Det vil helt sikkert køre med en Athlon 64 X2 2.2GHz 4400 + Dual Core men det ville nok være at komme i retning af sin grænse, og det ikke vil være vildt mere lydhøre, end hvad du bruger.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 15 januar 2009, 07:19
Administrator Gruppen

Korrekt, ikke langt mellem dem. forekommer spild af penge IMO.

http://www.phoronix.com/scan.php?pag...item=483&num=7
Old 15 januar 2009, 07:24
Ny Medlem Gruppen

ret cheers gutter, jeg tror, jeg vil bare gå få et nyt bundkort i nogen tid, vil jeg gøre nogle forskning og forhåbentlig jeg vil finde en Thats gonna arbejde med alt, hvad jeg fik, takket du to!
Old 15 januar 2009, 07:30
Administrator Gruppen

Du vil gøre det bedre ikke bruge mere af din nuværende opsætning og besparelse for en Core 2 Duo / Quad PCI-e GFX kortet setup.

Noget, du kan føje til din nuværende opsætning er allerede forældet, og du vil bare være at opgradere igen om et par måneder.

Et anstændigt Core 2 Duo / quad setup vil vare du år.
Old 16 januar 2009, 15:41
Medlem Gruppen

Jeg er enig med Dave, en ny dual eller quad vil se dig igennem en masse mere end nogen af de forarbejdningsvirksomheder, du kan bruge. Du vil bruge flere penge at opgradere en ældre system, end du ville købe en ny, får du mulighed for at opbygge et nyt system for!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
For meget processor bliver brugt? chrismorris730 General Software Chat 7 16. sep 2008 11:28
Hjælp hvad processor behage hjælp samwar003 CPU, bundkort og RAM 20 5 februar 2008 07:41
Har du brug for hjælp om Processor. banjo7 CPU, bundkort og RAM 1 29th Dec 2007 10:14
Hvilken processor deeajz CPU, bundkort og RAM 2 22 december 2007 16:20
Hvilken processor? mcdden2 CPU, bundkort og RAM 4 18 oktober 2007 07:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.