vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Ohje Getting Uusi prosessori.

Reply

Thread Tools
Old 14 tammikuu 2009, 23:46
Uusi Jäsen

Default Ohje Getting Uusi prosessori.

Moi i juuri liittynyt tietokone mehu juuri ollut tarkkailun joitakin aiheita auttaa muita asioita, mutta minulla on oma pieni ongelma.

Sain tämän pc on ystäväni for £ 40 jälkeen päädyin tuhlaa my old pc, ainoa ongelma oli viruksia, mutta nyt se kaikki on hyvin, olen ollut parantaminen kpl viikko viikolta olen asentanut 1GB näytönohjain, 4 Gt RAM-muistia (sen xp media centre x32 niin se vain lukee 3,5 gb haitan thats no problem) on myös muuttanut PSU, ainoa asia i-kirjain kaivata työtä on kovalevyt, äänikortti ja uusi prosessori.

Minulla kunnollista tietoa korvaa ja muuttuvat osat tietokoneeseen niin asennus ei ole ongelma, ainoa ongelma on se, mitä jalostaja ostaa, minun ehkä olisi pitänyt meni ja sain uuden emolevyn mutta yhden asennetaan, on tarpeeksi hyvä minulle, Mielelläni on 3 valintoja Jalostajien ostaa, halpa yksi, keskipitkän hinnoiteltu yksi ja kallis yksi, mikä sopii parhaiten, i just dont tiedä, mitä prosessori toimii minun emolevyn.

Oma emolevy on Acer EM61PM/EM61SM

Juuri nyt minulla on vain AMD Sempron, 1800 MHz (9 x 200) 3400 +, nyt, jos minulla olisi parempi prosessori I'd saada parhaat osista Olen tehnyt sen, i suunnitelma siitä, miten tämä pc työn uusia pelejä tänään pc, se voi käyttää niitä, mutta ainoa ongelma on, käsittelyn nopeus, joka aiheuttaa viiveellä kohti pelejä kuten bioshock, jopa 3,5 Gt RAM-muistia ja 1 gb näytönohjain, asennus ei ole ongelma All I tarvitse tietää, mitä prosessori ajaa nykyisen emolevyn, jos on olemassa muita asioita sinun tarvitsee tietää minun pc ennen kertoa minulle, missä CPU: n toimii tarkistaa profiiliini täällä, olen sain stats siellä.

kiitos
Old 15 tammikuu 2009, 05:41
Administrator Group

http://www.google.co.uk/search?hl=en...G=Search&meta =

Kuormien info lukea läpi, vaikka mitään Näen hyvin konkreettisia.

Branded mobo n on tunnetusti crap, eli: lukittu tiettyihin laitteisto / nopeuksilla vähän valmistajan tukea. Se on rahaa asia.

Itse jos olisin kohentaminen merkkituotteiden PC on mobo / tapaus / PSU olisi ensimmäinen asioita roskapostina.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 15 tammikuu 2009, 06:55
Uusi Jäsen

hmm joo, olen ollut vähän katsoa, jotkut sanovat sitä voidaan päivittää ja jotkut sanovat, se ei voi, mutta he myös sanovat, että he eivät voi saada yli 2 Gt: n RAM-muistia huomioon myös sen, im pahoillani, mutta en ei ole mitään tietoa kanssa jalostajien lisäksi niiden asennuksen, mutta olen kuullut, että joissakin paikoissa, jos minun pitäisi saada viimeistään bio n I'd pystyvät päivittämään joka X2-prosessori, mutta jos nopeudet ovat lukittu, mitä siellä sitten i dont usko, olisi missään vaiheessa olin jälkeen kahden ytimen ehkä.

jos pahin tulee pahin I'll yrittää etsiä emolevyn että hyväksyy minun ram-sirut ja GPU
Old 15 tammikuu 2009, 07:10
Administrator Group

Uusi mobo asettaa sinut takaisin £ 40 - £ 50. Epäilen acer tarjota paljon apua siinä, miten BIOS-päivitykset tai dokumentoituja tukea. Tuotemerkit koskaan tehdä. Onnea.
Old 15 tammikuu 2009, 07:11
Rahoittajien ryhmän

Olen tarkistanut Acer sivusto, they're verinen pihi niiden tiedot. N: o kaavio siitä, mitä prosessori näytetään, että emolevy ja mikä ei. Sikäli kuin ymmärrän että se on AM2, ei AM2 +, mutta en ole mitenkään varma. Se, miksi olen mieluummin emolevy on yritys, joka tekee emolevyt sijaan, että yritys, joka tekee tietokoneista. Mikä tahansa yritys, joka haluaa 50p minuutin on säännösteltävä, mitä he tietävät omasta tuote on yhtiö, jonka pitäisi kuolla ja tehdä tietä käytettävyyttä yksi.

Se on varmasti aikavälillä kanssa Athlon 64 X2 2.2GHz 4400 + Dual Core mutta se voi olla saada kohti raja ja se ei tule olemaan hurjasti enemmän kuin mitä käytät.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 15 tammikuu 2009, 07:19
Administrator Group

Oikein, ei paljon niiden välillä. näyttää rahan tuhlausta IMO.

http://www.phoronix.com/scan.php?pag...item=483&num=7
Old 15 tammikuu 2009, 07:24
Uusi Jäsen

oikeus cheers guys, luulen niin vain mennä saat uuden emolevyn joskus, teen joitakin tutkimus-ja toivottavasti I'll löytyy thats tulee työskentelemään kaikkien sain, kiitos teille kaksi!
Old 15 tammikuu 2009, 07:30
Administrator Group

Aiotte tehdä parempi olla menojen enää nykyiset asetukset ja säästämistä varten Core 2 Duo / Quad PCI-e GFX kortin asetukset.

Mitään voit lisätä nykyinen asennus on jo vanhentunut, ja näyttöön tulee vain päivitystä uudelleen muutaman kuukauden kuluessa.

A decent Core 2 Duo / quad setup kestää olet vuotta.
Old 16 tammikuu 2009, 15:41
Jäsen

Olen samaa mieltä Dave, uusi dual tai quad nähdä sinua paljon enemmän kuin mikään jalostajien voit käyttää. Sinun viettää enemmän rahaa päivitystä vanhempi kuin sinun pitäisi ostaa uusi, saat mahdollisuuden rakentaa kanssa uuden järjestelmän liian!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.