mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Hjelp Med Komme New prosessor.

Reply

Thread Tools
Old 14nde Jan 2009, 23:46
New Member Group

Hei Jeg har nettopp blitt med datamaskinen juice akkurat nå, er sjekking noen emner for hjelp med andre ting, men jeg har min egen lille problem.

Jeg har pc fra en venn av meg for £ 40 etter at jeg endte opp med å kaste bort min gamle pc, det eneste problemet med dette var virus, men nå er alt bra, jeg har vært oppgradere pc uke etter uke jeg har installert et 1GB skjermkort, 4 GB RAM (dens XP Media senter x32, slik at den bare leser 3.5 gb buts dvs ingen problem) også endret PSU, det eneste jeg trenger å jobbe på er harddisker, lydkort og en ny prosessor.

Jeg har en anstendig kunnskap om å erstatte og bytte deler på en PC, slik at installasjonen er ikke et problem, det eneste problemet jeg har er det prosessoren å kjøpe, jeg vet at jeg kanskje burde ha gått og fikk et nytt hovedkort, men en montert er god nok for meg, jeg vil gjerne ha 3 valg av prosessorer til å kjøpe en billig en, et middels priset en og en dyr en, hva passer best, jeg dont vite hva prosessoren vil fungere med mitt hovedkort.

Min Hovedkort er en Acer EM61PM/EM61SM

Akkurat nå bruker jeg bare har AMD Sempron, 1800 MHz (9 x 200) 3400 +, nå om jeg hadde en bedre prosessor Jeg vil få det beste ut av delene som jeg har satt i den, jeg har tenkt på å gjøre dette pc fungerer nye spill i dag for PC, kan kjøre dem, men det eneste problemet jeg har er behandlingshastigheten som forårsaker lag mot spill som bioshock, selv med 3.5 GB RAM og 1 GB grafikkort, vil ikke bli noe problem Alt jeg trenger å vite er hva prosessoren skal kjøre med min nåværende hovedkort om det er noen flere ting du trenger å vite om min PC før du forteller meg hvilken CPUens fungerer sjekk profilen min på her, jeg har min statistikk på det.

takk
Old 15nde Jan 2009, 05:41
Administrator Group

http://www.google.co.uk/search?hl=en...G=Search&meta =

Masse info å lese gjennom, men ikke noe jeg kan se virker veldig konkret.

Branded mobo's er svært crap, dvs.: låst til bestemte maskinvare / hastigheter med liten produsent støtte. Det er et pengene ting.

Selv om jeg skulle oppgradere en merket PC den mobo / case / PSU ville være den første til skrot.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 15nde Jan 2009, 06:55
New Member Group

Hmm ja, jeg har hatt et lite blikk, noen sier det kan oppgraderes, og noen sier det ikke kan, men også at de ikke kan komme over 2GB's RAM i det også, im sorry men jeg har ingen kjennskap med prosessorer bortsett fra sin installasjon, men jeg hører enkelte steder hvis jeg skulle få den nyeste bio's Jeg vil være i stand til å oppgradere til en X2-prosessor, men om hastigheter er låst på det der da jeg dont overveie det ville være et punkt, ble jeg etter en tokjerners kanskje.

Hvis det verste gjelder verste jeg prøve titt på et hovedkort som vil godta mine ram brikker og GPU
Old 15nde Jan 2009, 07:10
Administrator Group

En ny mobo vil sette deg tilbake £ 40 - £ 50. Jeg tviler Acer tilby mye hjelp i form av BIOS-oppdateringer eller dokumentert støtte. Det merker aldri gjøre. Lykke til.
Old 15nde Jan 2009, 07:11
Donor Group

Jeg sjekket Acer området, er de blodige tight-fisted med sin informasjon. Ingen kartlegge hva prosessoren vil kjøre på at hovedkortet og hva ikke. Så vidt jeg kan se det er et AM2, ikke et AM2 +, men jeg er ikke sikker. Det er derfor jeg foretrekker et hovedkort fra et firma som gjør hovedkort i stedet for et firma som gjør datamaskiner. Enhver bedrift som ønsker 50p et minutt å rasjonere ut hva de vet om sitt eget produkt er et selskap som skal dø og gjøre vei for et vennligere en.

Det vil sikkert kjøre med en Athlon 64 X2 2.2GHz 4400 + Dual Core, men som kan komme mot grensen og det ikke kommer til å være vill mer responsive enn det du bruker.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 15nde Jan 2009, 07:19
Administrator Group

Riktig, ikke langt mellom dem. synes bortkastet penger IMO.

http://www.phoronix.com/scan.php?pag...item=483&num=7
Old 15nde Jan 2009, 07:24
New Member Group

høyre skål folkens, jeg tror jeg vil bare få et nytt hovedkort en gang, jeg gjør noen undersøkelser, og forhåpentligvis vil jeg finne en dvs skal jobbe med alt jeg har, takket dere to!
Old 15nde Jan 2009, 07:30
Administrator Group

Du vil gjøre det bedre ikke tilbringer mer på nåværende oppsett og lagring på en Core 2 Duo / Quad PCI-E GFX kortet oppsett.

Alt kan du legge til gjeldende oppsettet er allerede utdatert, og du vil bare være å oppgradere igjen om noen måneder.

En anstendig Core 2 Duo / Quad-oppsett vil vare du år.
Old 16nde Jan 2009, 15:41
Medlem Group

Jeg er enig med Dave, en ny dobbel eller quadkjerne ser du gjennom mye mer enn noen av prosessorer du kan bruke. Du vil bruke mer penger oppgradere et eldre system enn det du ville kjøpe en ny, får du muligheten til å bygge et nytt system for!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.