![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har brug for hjælp i overclocking dette bygge? Er der en sikker overclock CPU hastighed for dette? for at gemme mig timers trial and error Jeg har forsøgt at overclock CPU'en til 2Ghz men dens måde ustabil (bios reset i rækkefølge), så dens noget under 2 GHz ![]() også, hvis nogen kan finde mig grafikkortet chauffører ville være en stor hjælp, da jeg har mistet tælle hvor mange forkerte drivere jeg har prøvet og alle culse mig masser af problemer, måske fordi der de forkerte ![]() ![]() ............................... AMD Sempron SDA3000AIO2BX LBBWE 0539BPEW K044657I51816 2001 AMD .............................. Socket 754 Bundkort ASUS K8V-X SE .............................. DDR-400 1 Gb ............................. Grafikkort FX-6200-PCI-DVI-TV-266 MB 1-6200-G3F3P .............................. CPU køling store heatsink & 120mm akasa fan
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har nøjagtig den samme mobo og CPU, som du og jeg ved af erfaring, at det slet ikke er en overclockers mobo. Den højeste overclock jeg kan få er 2.15ghz (en% 8 overclock). Det gør kun en lille forskel på resultaterne i virkeligheden, men det er bemærkelsesværdigt, når gaming. Min FSB er på 215,18 x10 hvis det er nogen hjælp. :)