![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarvitsetko apua overclocking tämän rakentaa? on olemassa turvallinen overclock CPU nopeus tämän? pelastaa minut tuntia ja erehdyksen Olen yrittänyt overclock suoritintehon on 2Ghz mutta sen tapa unstable (bios nollata jotta), jotta sen jotain alle 2 Ghz ![]() Lisäksi jos joku löytää minulle näytönohjaimen ajurit olisi paljon apua, koska en pysty edes laskemaan, kuinka monta väärää kuljettajien olen yrittänyt ja kaikki culse minulle kuormien ongelmia ehkä siksi väärä, jotka ![]() ![]() ............................... AMD Sempron SDA3000AIO2BX LBBWE 0539BPEW K044657I51816 2001 AMD .............................. SOCKET 754 MOTHERBOARD ASUS K8V-X SE .............................. DDR 400 1 Gb ............................. Graphics Card FX-6200-PCI-DVI-TV-266 MB 1-6200-G3F3P .............................. CPU jäähdytyksen suuri heatsink & 120mm akasa tuuletin
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on täsmälleen sama mobo ja CPU kuin sinä ja minä tiedämme kokemuksesta, että se todella ole Overclockers mobo. Suurin overclock voin get on 2.15ghz (an% 8 overclock). On vain pieni ero suorituskyky todella mutta se on havaittavissa, kun pelaamista. Oma FSB on 215,18 x10 jos se on mitään apua. :)