![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hulp nodig bij het overklokken van dit bouwen? is er een veilige overklokken CPU snelheid voor dit? op te slaan me uren van trial and error Ik heb geprobeerd te overklokken van de CPU naar 2Ghz maar de manier waarop onstabiele (bios gereset op bestelling) zijn dus iets onder de 2 Ghz ![]() Ook als iemand vindt me de grafische kaart drivers zou een grote hulp als ik heb verloren tellen hoeveel verkeerde drivers heb ik geprobeerd en alle culse me tal van problemen, omdat er misschien de verkeerde ![]() ![]() ............................... AMD Sempron SDA3000AIO2BX LBBWE 0539BPEW K044657I51816 AMD 2001 .............................. Socket 754 MOTHERBOARD ASUS K8V-X SE .............................. DDR 400 1 Gb ............................. Grafische kaart FX-6200-PCI-DVI-TV-266 MB 1-6200-G3F3P .............................. cpu koeling grote koelplaat & AKASA 120mm fan
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb precies hetzelfde mobo en de cpu zoals u en ik weet uit ervaring dat het echt is geen overklokkers mobo. De hoogste overklokken i can get is 2.15ghz (een 8% overklokken). Er wordt slechts een klein verschil met de uitvoering echt maar het is merkbaar wanneer gaming. Mijn FSB staat op 215,18 x10 als dat enige hulp. :)