![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Trenger du hjelp i overclocking dette bygge? er det en trygg overclock CPU fart for dette? for å redde meg timer med prøving og feiling Jeg har forsøkt å overclock CPU til 2Ghz men veien ustabile (bios reset for) så det noe under 2 Ghz ![]() også hvis noen kan finne meg grafikkortet sjåførene ville være til stor hjelp når jeg har mistet telle hvor mange feil drivere jeg har prøvd og alle culse meg masse problemer kanskje fordi det gale de ![]() ![]() ............................... AMD sempron SDA3000AIO2BX LBBWE 0539BPEW K044657I51816 2001 AMD .............................. Socket 754 Hovedkort ASUS K8V-X SE .............................. DDR 400 1 GB ............................. Grafikkort FX-6200-PCI-DVI-TV-266 MB 1-6200-G3F3P .............................. CPU kjøling store heatsink & 120mm Akasa fan
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har nøyaktig samme mobo og CPU som du og jeg vet av erfaring at det egentlig ikke er et overclockers mobo. Den høyeste overclock jeg kan få er 2.15ghz (ett% 8 overclock). Det bare gjør en liten forskjell på resultatene egentlig men det er merkbart når spill. Min FSB er på 215,18 x10 hvis det er noen hjelp. :)