![]() |
|
|
|||
|
|||
|
kan nogen hjælpe mig med at forstå, hvad scokets ive fik i disse billeder, jeg kender thw hvide er PCI dem eller sådan noget, men jeg dont kende hvad den brune er:
![]() hvad er dette lille brun en? ![]() Jeg origannly troede det var til Grafikkort, men der er ingen hak i det, ligesom ive set i andre systemer, plus det dosent passer gennem udvidelsespladser på bagsiden se nedenfor:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sort ene er AGP, mindre en ligner PCI-E x1. Har du en "overgangsordning" slags bundkort, købte når PCI-E var først på vej ud?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg har et bundkort med en af disse brune stikkontakter samt. Du ser dem ganske ofte på bundkort, der er 6-10 år gamle.
Jeg er bange for jeg har absolut ingen idé om, hvad det er for nogen ... Jeg var ikke til stede, når den slags sockets blev brugt
|
|
|||
|
|||
|
denne comps formentlig 4-5 år gammel, jeg ville bare vide, om jeg ville være i stand til at montere et grafikkort i, som jeg tror, jeg kan gøre dette til en nogenlunde moderne pc med en smule af likvide midler tilført det, jeg ville bare vide, hvad havnen var hvad, og jeg tror, jeg får brug for lav profil kort ikke sikker
|
|
|
|||
|
|||
|
Sandsynligvis ikke det værd, hvis det er et AGP-slot, men du kan smække en 3.850 derinde. Du vil blive processor begrænset selv.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
|
|
|
|||
|
|||
|
hvad mener du 3.850?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Han betyder en ATI Radeon 3850 AGP-grafikkort passer i dit bundkort
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning.
![]() Mit system: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
aaaaa ok ja jeg forstår nu, 2 ting man er de noget godt, og to vil de passer i en lav profil slot?
ps er de billige for |
|
|
|||
|
|||
|
Der om det bedste for AGP at du kan få, som for at holde en lav profil kort im ikke sikker på én ting, men de seneste AGP-kort køre med 8x før denne, var det på 4x, man bedst se i din BIOS for at se, hvad hastighed din AGP-slot er som theres ingen mening i at få de nyeste kort, der kører på 8x når dit grafik-slot vil kun køre med 4x max
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning.
![]() |