![]() |
|
| |||
| |||
| kan noen hjelpe meg å forstå hva scokets ive fikk i disse bildene, jeg vet at THW hvite PCI dem eller noe sånt, men jeg dont vite hva det brune er: ![]() hva er denne liten brun en? ![]() jeg origannly mente dette var for grafikk-kortet, men det er ingen hakk i den, som ive sett i andre systemer, samt den dosent passer gjennom utvidelsesplassene på baksiden se nedenfor: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Black ene er AGP, mindre man ser ut som PCI-E x1. Har du en "overgangsordning" slags hovedkort, kjøpte da PCI-E ble først kommer ut?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et hovedkort med en av de brune stikkontakter også. Du ser dem ganske ofte på hovedkort som er 6-10 år gamle. Jeg er redd jeg har absolutt ingen anelse om hva det er for enten ... Jeg var ikke i nærheten når de slags stikkontakter ble brukt
|
| |||
| |||
| Dette comps trolig 4-5 år gammel, jeg ville bare vite om jeg ville være i stand til å passe et skjermkort i, så jeg tror jeg kan gjøre dette til en relativt moderne PC med litt kontanter injisert i den, jeg ville bare vet hva porten var det, og jeg tror jeg må ha lavprofil-kort ikke sikker |
|
| |||
| |||
| Sannsynligvis ikke verdt det hvis det er en AGP-spor, men du kan dask en 3850 der inne. Du vil bli prosessor begrenset skjønt.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| hva mener du 3850? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Han betyr et ATI Radeon 3850 AGP-grafikkort vil passe i din hovedkort
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| aaaaa ok, ja jeg forstår nå, 2 ting man de er noe bra, og to skal de passer i en lav profil slot? ps de er billig også |
|
| |||
| |||
| Der om det beste for AGP at du kan få, som for å være en lav profil kortet im ikke sikker på en ting selv, den nyeste AGP kort kjøre på 8x før det, var det på 4x, du best sjekk i bios for å se hva hastigheten din AGP sporet er så Theres ikke noe poeng i å få den nyeste kortet som kjører 8x når grafikkspor vil bare kjøre på 4x max
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp, ikke forstår ulike CD / DVD-stasjoner | 2424frag | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 8 mai 2008 12:08 |
| Lokal tilkobling melding jeg dont understand? | cozroz | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 30 desember 2007 13:07 |
| 2 Ting Hvordan kan jeg forstå hvordan datamaskinen min. Jeg har en annen komp v treg | antbann | Windows-operativsystemer | 5 | 1 november 2007 08:32 |
| Thread Tools | |
| |