![]() |
|
| |||
| |||
| hk. 2.6mhz Intel Celeron CPU. microstar bord. 768 MB DDR-hukommelse Hej, behage hjælp ... min CPU temp er toppet på 127 c !!!!! ![]() dens skaber alle mulige problemer. mbm5 instrumentbrættet viser CPU temp på 126c og sagen temp på 110c. Det viser 12volt udlæsning på kun 2.98volts. ![]() skiftet CPU fan, og sagen fan ... gjort nogen forskel. skiftet PSU, stadig ingen forskel, stak nu ... tror du bundkortet er skudt? hvilken som helst hjælp ville være dejligt ... ta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow de temps er latterlige forsøge at downloade core temp og også prøve CPU-Z
| |||
| |||
| Fik CPU-Z .. hvad skal der gøre for mig, gør ikke fortælle mig noget virkelig ... ade |
|
| |||
| |||
| Hvis du ikke oplever regelmæssige stikprøver nedlukninger derefter id sige dem temp målinger er forkerte forsøge core temp som cew sagde. |
|
| |||
| |||
| det er tryin at lukke ned, men jeg har slået fra, at jeg ellers ville det ikke have været i stand til at stille spørgsmålet om ere lol de er korrekte temps ive kontrolleres med tre forskellige downloads. kan nogen fortælle mig, hvorfor dette sker Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ved 128C din computer vil være i brand. Jeg ville ikke stole på det pågældende program. Download Intels Thermal Analysis Tool og give den en chance.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg tilbage kulstof 100%, ive set processorer ryge på lavere temps så, kunne man altid prøve at ansøge nogle nye termisk pasta |
|
| |||
| |||
| ok prøv coretemp det vil give dig den mest nøjagtige aflæsning af temp også prøve at røre din heatsink og måle, hvor varmt det er der er ingen måde du kan køre, at processoren på at temp uden en lukning eller en brand |
|
| |||
| |||
| ok .. kontrolleres temps igen og igen, tro mig det meget varmt. Kan nogen af jer fortælle mig, hvorfor volt er så lave på 12volt side, de læste 2,98 volt, og CPU-blæser, er der kun kører på halv hastighed, der gør ikke hjælpe de temps! |
|
| |||
| |||
| Ok im stooopid .... min temp er 126 F ikke c. Ooops. ![]() stadig en smule varm tho. bare, hvor vigtigt er termisk pasta? |